fallback

Fiat Pandina се оказа почит към легендата, а не нов модел

Топ-версията на Panda ще се предлага заедно с бъдещия електрически вариант на градската кола

Преди седмици се появи информация, че бъдещият Fiat Panda не само ще получи електрически вариант, но и ново име - Pandina. Оказва се обаче, че това не е така - Pandina ще бъде специална серия на сегашния модел, но с по-богато оборудване и по-технологичен интериор.

Серия от нови продукти, които ще бъдат налични като опция и за останалата част от гамата на Fiat Panda, ще се произвеждат поне до 2027 г. А това означава, че сегашната генерация на малкия италиански автомобил ще се задържи на конвейера поне още 3 години и ще се предлага заедно с новия електромобил, който ще бъде представен през лятото.

Базиран на ниво на оборудване Cross, новата версия на Fiat се отличава с надписа „Pandina“, който се вижда върху черните капаци на долната част на вратите и на задните странични прозорци. Муцуната на Panda е поставена върху капачките на алуминиевите джанти, има инови цветове на купето.

В останалото всичко е идентично с настоящата Panda - от размерите (3,69 метра дължина, 1,66 ширина, 1,55 височина и 2,3 междуосие) до цялостния външен вид. Идеята на дизайнерите на Fiat е това да бъде автомобил, които да се откроява над останалите.

Технологии, която досега липсваха

Градските автомобили са сегмент, който губи инерция, но малкото останали на пазара досега превъзхождаха Panda. С Pandina разликата намалява. За първи път градският автомобил се предлага със 7-инчов дигитален инструментален панел с различни графики, като той е ограден от нов централен екран (също 7-инчов) за информационно-развлекателната система.

Диагоналът е същият като този, който се предлагаше и досега но на хардуерно ниво някои елементи се променят, като USB гнездото (тип A), което е преместено в центъра в спуснато положение, с четири сензорни бутона отстрани за повикване определени елементи от менюто в движение.

Воланът също е нов, с много подобен дизайн като на Tipo. Той има няколко физически бутона за управление на различните екрани с инструменти и информационно-развлекателна система, както и системите за подпомагане на водача.

Това е мястото, където Panda прави голяма крачка напред. За първи път функцията за автоматичното аварийно спиране, поддържането на лентата, разпознаването на умората на водача, разпознаването на пътните знаци и круиз контролът са стандартни за Pandina. Автоматичниje дълги светлини, 6 въздушни възглавници и задни сензори за паркиране допълват оборудването.

Нищо не се променя под капака - Fiat Pandina е оборудван с обичайния мек хибрид 1.0 със 70 к.с., комбиниран с предно задвижване и шестстепенна механична скоростна кутия. Що се отнася до цената, тя все още не е обявена, но се знае, че новата специална версия ще бъде позиционирана на върха на гамата.

Още снимка на специалната Panda - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    //// ( преди 8 месеца )
    и аз това си мисля. Пандата не е ли 4х4 "не е Панда"!
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Да бяха пуснали 4х4,
fallback
Последни