fallback

MG атакува в царството на Toyota

Британската марка пуска на европейския пазар градски хибрид за 20 000 евро

До тази година компанията MG базираше стратегията си за разширяване в Европа най-вече на своите бензинови двигатели. Моделът  ZS дори беше най-продаваният на някои пазари за кратки периоди. Британският концерн, направен с китайски капитали, пусна и успешни електрически коли. MG4 дори се изкачи втори след Tesla по продажби в някои държави. MG3 e първият конвенционален хибрид на британската марка, който ще влезе в директна битка с краля на тази технология - Toyota. Световната му премиера беше сега на автомобилния салон в Женева.

MG3 е с размери 4,11 метра дължина, ширина 1,80 m и височина 1,50 m. Това го прави идеален за градска кола. MG е един от най-големите компактни автомобили в B-сегмента. Например: той е с 6 см по-дълъг от Renault Clio и дори със 17 см. повече от Toyota Yaris. Сред останалите му конкуренти са VW Polo и Skoda Fabia.

Моторът на този хибрид осгиурява впечатляващите 194 коня. Те идва от комбинацията между 102 к.с. 1.5 бензинов двигател с 136 к.с. електрически. Тази схема прави MG3 е най-бързият модел на британската марка. Той ускорява от 0 до 100 за малко над осем секунди и достига максимална скорост от 170 км/ч. По отношение на ефективността смесените му емисии са 100 гр/км, а средният разход е 4,4 литра.

Батерията е 1,83 kWh и се презарежда с енергията, генерирана и възстановена по време на спиране и забавяне . Според MG електрическият мотор се намесва в повечето ситуации на високо натоварване. Любопитен факт - автоматичната му кутия е само с три скорости, въпреки че MG обещава ефективна и плавна работа и в същото време добра реакция при ускоряване. 

MG3 има различни режими на шофиране. В този случай те са: Eco - с по-модулиран отговор на ускорителя, Standard и Sport. Шасито е пипнато в сравнение с предишния модел, наблягайки на комфорта на возене и шумоизолацията . Всъщност, това е първият градски автомобил на новото MG. Салонът му поема петима пътници, а багажникът му предлага 298 литра капацитет.

Интериорът ще бъде контолиран от двоен екран : 7-инчов панел с цифров часовник от едната страна и централен монитор, който достига до 10,25". Европейската гама на MG3 ще бъде съставена от три нива на оборудване: Standard , Comfort и Luxury . Стандартно ще включва браузър, свързаност за телефони Apple CarPlay и Android Auto, сензори за паркиране или камера за задно виждане.. Могат да бъдат поръчани с кожа, отопляеми седалки или 360-градусова камера.

MG3 се предлага в цвят  York White , St Moritz Blue, Flaming Red, Morning Yellow, Pearl Black, Blade Silver и Hampstead Grey. Най-голямата му сила трябва да е, разбира се, в цената. Според различни информации тя трябва да е около 20 000 евро, което е добра новина. .

Още снимки на новия хибрид на MG - вижте в галерията:

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 8 месеца )
    MG е всичко друго , но не и британска ....
  • #9
    До 8 ( преди 8 месеца )
    Как с какво? Ръждясва и гние много по бързо от всички останали! Така сваля килограми и става по икономичен! Няколко дни преди да се разпадне ще постигне разход под 4/100.
  • #8
    До 4 ( преди 8 месеца )
    Да, прочетох и тази обща мощност от 200 коня е точно за едно ускорение, защото "Батерията е 1,83 kWh и се презарежда с енергията, генерирана и възстановена по време на спиране и забавяне". През повечето време въпросният автомобил ще го бута 1,5л двигателя, което не го прави с нищо по-различен от една камара други подобни, които са толкова големи, мощни и струват горе-долу същите пари. Разход 4,4 може само на магистрала с 80. Та в задачата се пита, с какво точно е за предпочитане китаеца?
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Оправете си сайта
  • #6
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Абе какво става с този сайт? Каква е тази дума? Опитвам се да напиша конглокент от конглокенция.
  • #5
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Конглокент
  • #4
    До 3 ( преди 8 месеца )
    Ти въобще прочете ли статията? Какви процесори какви екрани? Не смяташ ли че клиентите се интересуват от такива неща:той е с 6 см по-дълъг от Renault Clio и дори със 17 см. повече от Toyota Yaris. ...осгиурява впечатляващите 194 коня. Те идва от комбинацията между 102 к.с. 1.5 бензинов двигател с 136 к.с. електрически....смесените му емисии са 100 гр/км, а средният разход е 4,4 литра. Дали като емисии и разход не е пряк конглокент на toyota?
  • #3
    До 2 ( преди 8 месеца )
    Германците ги мАни, че и японците. Французите и корейците също наливат "екстри" с голямата лъжица. За другите пациенти на коли не знам, но за мен екстри от типа, отопляеми това или онова, или "инфотейнмънт дисплей" са ми последни в списъка при избор на автомобил. За китайците сме чели, че е най-важно да има най-новите процесори, екрани и много място за краката на задния ред седалки. В Европа, май не е точно така. Вероятно затова и "китайската инвазия" идва със скоростта на климатичните промени.
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Китайците дори в базата са доста добре оборудвани. Това не са ФВ да продават голи коли и всичко да е "екстра".
  • #1
    Съмнително ( преди 8 месеца )
    Хм, тези 20хил. евро със сигурност са някакви базови, "промоционални" и без данъците, т.е. реално сигурно ще удари 25-28хил. евро за нормален купувач. А в този ценови диапазон е повече от навалица от предложения от "истинските" производители за автомобили от по четири и нещо метра.
fallback
Последни