fallback

Седем бъдещи автомобилни класики

Тези модели ще привличат внимание и след много години

В автомобилните среди по света е обичайно да се казва, че „тогава беше по-добре“. Феновете на BMW мечтаят за първото поколение на M3, а тези на Volkswagen - за ранния Golf GTI. Любителите на класическата американска автомобилна култура вероятно ще ви разкажат за Ford Mustang и Chevrolet Camaro от втората половина на 60-те години.

Кои модерни модели ще бъдат запомнени със същата любов и топлина след няколко десетилетия? Отговор на този въпрос се опитва да даде изданието Auto.Mail, което събра на едно място няколко съвременни автомобили с големи шансове да украсяват автомобилни колекции след 30 години.

Седем бъдещи автомобилни класики (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Сааб фен ( преди 8 месеца )
    Най доброто е 9.5. 2.3. Турбо аеро с тунинг става 260 сток до 600коня но бензин ще е ламя а мойта гори 10 литра а аз газ на Сааб не бих сложил така че знам кое е добро но не ми е по джоба а до колегата с негативния коментар за Волво да пише защо чувам само хубави неща за тях даже се чудех да взема v70 cros cuntry комби от първите 209 коня
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    то пък 93 е един технологичен шедьовър прехвалена марка като другата шведска измислица радвайте се на живота докато не сте си купили волво
  • #6
    Sameman ( преди 8 месеца )
    #5 Приятелю, едва ли някой изобщо те е забелязал на магистралата как ги дърпаш, защото са нямали и идея, че имаш някакви състезателни амбиции спрямо околните. С две думи си се състезавал сам със себе си. Но важното е удоволствието от шофирането. Щом го имаш, всичко е супер! Като SAAB фен ти пожелавам един Saab 9-3 Turbo X. Според мен тези 280 кончета ще ти покажат съвсем друга страна на живота
  • #5
    Сааб фен ( преди 8 месеца )
    Имам Сааб 900 от опелските не го давам за нищо но рядко го карам 131 коня е без турбина на магистралата пък и не само ги правя сами да си говорят
  • #4
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Никоя електричка никога няма да бъде класика, а единствено ще може да се види в скрападжийниците където се сваля бакъра от електромоторите.
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    "...но бензиновите купета от старата школа с ръчна скростна кутия и задвижване на задните колела умират точно пред очите ни." Това изречение казва всичко. Който купил - купил. После ще продава на търг, защото търсене ще има, но предлагането ще се свива. Всяка унищожена бройка от даден модел, ще вдига цената на останалите в обръщение. Особено пък мощните спортни модели - те са в силно рискова, ако се карат по предназначение.
  • #2
    До долния ( преди 8 месеца )
    Нали се сещаш чемпред великият Форд Краун Виктория смешният Сааб тоест опел вектра не впечатлява с нищо
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Освен СААБ-а, другото докато му дойде времето да стане "класика", ще е безвъзвратно забравено.
fallback
Последни