fallback

Премиум-производител загуби вяра в EV стратегията

Genesis ще предложи хибридни версии на всички модели в гамата си

Хибридните превозни средства стават все по-популярни в последно време, след като пазарът на изцяло електрически автомобили (EV) започна да се забавя. Това накара много производители да променят стратегията си и да заложат на все повече модели със смесено задвижване.

Сред тези производители явно е и премиум-марката на Hyundai Group - Genesis, която не иска да пропусне нарастващото клиентско търсене и според последните информации ще предложи хибридни версии на цялата си гама от модели с ДВГ и електромобили, съобщава The Korean Economy Daily.

По-рано Hyundai Group обяви, че всички нови модели Genesis, които трябва да дебютират от 2025 г., ще имат изцяло електрически задвижвания. Последните информации обаче сочат, че в компанията са разколебани относно преминаването към ЕV и се готвят да направят междинна стъпка, която е пускането на повече хибриди.

В момента напълно електрическата гама на Genesis включва GV60, Electrified GV70 и Electrified G80, но само GV60 е на платформа, предназначена за EV. А това означава, че моделите G70, GV70, G80, GV80 и GV80 Coupe, задвижвани от ДВГ, са потенциални кандидати за приемане на хибридна технология.

Факт е, че премиум-марката все още няма хибриден модел в гамата си, но компанията-майка Hyundai Group разполага с цялата нужна технология. Хибридите на Genesis ще получат електрифициран 2,5-литров двигател, който ще предложи по-добра горивна ефективност в сравнение с моделите с ДВГ, без да зависи от мрежата за зареждане.

Важна роля за промяната играят и дилърите на Genesis на един от най-големите пазари - този в САЩ. Те са се обърнали към ръководството на компанията с искането за plug-in хибриден Genesis, но той ще е появи на по-късен етап, като преди това ще получат модели със самозареждаща се хибридна технология.

Данните от миналата година показват, че клиентите на премиум-марката все още не са готови да преминат към изцяло електрически автомобили. През 2023 г. Genesis е продал 225 189 автомобила, като само 18 846 от тях са електромобили. Това е минимално увеличение спрямо 2022 г., когато марката е пласирала 18 759 превозни средства само на ток от общо 215 128 единици.

fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    До 19.На пропан бутан.
  • #19
    Грета Тунберг ( преди 8 месеца )
    Нямаш ли нещо по ефективно?На MythBuster му действа само Деми Роуз.
  • #18
    До 18 ( преди 8 месеца )
    Ти на водород ли караш или на синтетично гориво като ги хвалиш? Левски или ЦСКА? Кой отбор притежаваш за да си позволяваш да говориш за тях?
  • #17
    Пак от вчера ( преди 8 месеца )
    ..в Североизточна България - там, където мрежата е изключително натоварена, слънцето и вятърът се застъпват само в 2% от времето...."Там часовете, в които вятърът духа, се разминават с часовете, в които грее слънце. Затова предложих гъвкава схема - ЕСО и ЕРП-тата да дават капацитет за присъединяване и на слънце в рамките на същите мегавати"...По думите му всичко това може да стане без допълнителни инвестиции, а в същото време ще бъде от полза на бизнеса.
  • #16
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Нещо прясно и различно ли искаш? Ето ти цитат от статия от снощи Удрят ни с по-скъп вечер 20.02.2024 При излизане на домакинствата на свободния пазар на ток може да има различни цени за различните часови пояси от денонощието....Умни електромери ще следят потреблението на домакинствата в реално време...хората трябва да бъдат стимулирани да ползват ток през деня, когато има голямо производство на електроенергия от ВЕИ, а потреблението е по-малко....
  • #15
    До РУК ( преди 8 месеца )
    Защо ми е да си губя времето, като не ви остана неразбита опорна точка и мит? Установих че с копирани мнения които съм писал през 2020-та година и заглавие от 4 години ви повтарям, се води много по-качествен разговор с вас. Аз все още си държа на думите от преди 4 години, за разлика от вас, които се отмятате от думите казани преди четири часа или четири дни. Може и да ти изглежда развалена грамофонна плоча, но така изглеждаме хората които си държим на думите. Не сме днес инженер утре професор.
  • #14
    анонимен ( преди 8 месеца )
    всеки сам си преценя да работиш и да отделяш средства за да си купиш проблеми - автомобил дали ще е дизел бензин хибрид електро ами за едното ходене до морето през уикенда има си автомобили под наем спестяваш от гараж данъци винетки сервизи радвайте се на живота докато не сте си купили волво
  • #13
    Последния Софиянец ( преди 8 месеца )
    Та не разбрах кога фалирВа Тесла ? Щото нали в един сайт пишело .,..,. Да ви кажа ли за колко пари минах 600км този уикенд или да не ви дразня ? Важното е , че нафтичката и бензинчето не се вдигат , щото вдигнат ли се , и продължението го знаете
  • #12
    РУК ( преди 8 месеца )
    Казвал съм го хиляди пъти - ако политиците бяха оставили пазара и конглокенцията да развиват хибридите и електричките, днес щяхме да имаме много ефективни хибриди и много добра база тепърва да се появяват ефективни електрички!Хибрида,заради нуждата от по малка но ефективна батерия,е много по добро "муле" за развитие на батериите от назобана и субсидирана електричка!Ама интереси много,промити мозъци също!
  • #11
    До 10 ( преди 8 месеца )
    Възможно е. Всичко е възможно. Но като прогноза за бъдещето. Същата като прогнозите през 2015 година, през 2016 година през 2017 година през 2018 година през 2019 година ей сега до няколко месеца ще фалира и модата на електромобилите е отминала, защото са свършили балъците които са готови да заложат на тази технология. Засега обаче колкото и да се опитват да лъжат за срив, фактите говорят за ръст на продажбите спрямо миналата година. Дали ще се осъществи прогнозата за спад, бъдещето ще покаже.
fallback
Последни