fallback

Китайският конкурент на Maybach сам се чисти от снега

Електрическият NIO ET9 е оборудван с вибриращо шаси (ВИДЕО)

Доставките до крайни клиенти на ET9 - най-луксозния до момента модел на китайския производител BIO, ще стартират след около година. Електромобилът е проектиран като ултра-премиум превозно средство, което да се конкурира с Porsche и Mercedes-Maybach. А за това трябва да му помогнат и някои технологии, които досега не сме срещали при автомобилите.

Видео, публикувано от NIO, показва една от характеристиките, които този електромобил на цена от 112 000 долара, ще предлага на собствениците си. Благодарение на интелигентна система на шасито ET9 може да отърси снега от себе си (вижте видеото по-долу).

Самият модел е най-новият в гамата на китайската марка. Той само слух преди няколко месеца, но през декември главният изпълнителен директор на NIO - Уилям Лий, потвърди скорошната му поява, като съобщи, че електромобилът ще се присъедини към седаните ET5 и ET7, които също са задвижвани с батерии.

Новият флагман на NIO е изграден на платформа с 900V, която, според Лий, ще промени индустрията, тъй като изисква по-малко кабели за високо напрежение и следователно по-малко общо тегло на превозното средство. И всичко това при увеличаване на скоростта на зареждане, която седанът ще получи. Новата архитектура може да се използва и за по-малки и по-леки електрически двигатели, предлагащи по-висока плътност на мощността при по-малък отпечатък.

Освен всичко друго, NIO ET9 е и „адски луксозен", категоричен е шефът на китайския производител, като посочи и основните конкуренти на пазара - Mercedes-Maybach, Mercedes S-Class, BMW 7-Series, Audi A8 и Porsche Panamera.

fallback
  • #16
    Passager ( преди 9 месеца )
    Абсолютно безполезно, кой ще остави истински Майбах на улицата да го затрупа снега. Но за ефтините имитации не съм сигурен, къде ще закъсат.
  • #15
    Иван Димитров ( преди 9 месеца )
    Да, де, само дето вече рядко има сняг и зими основно благодарение на CO2 дето китайците набиха в атмосферата.
  • #14
    До 13 ( преди 9 месеца )
    Дойде да се заяждаш с коментаторите или да кажеш нещо полезно от личен опит? Защото ми се струва че направи само първото и забрави второто. Ние поне казваме някаква полезна информация на теория която на практика няма как да е нещо различно. Ти нито потвърждаваш нито отричаш тази информация, а дойде да хейтиш, да сееш злоба и да се заяждаш, защото няма какво друго да кажеш и това ти осмисля деня? Някой обиди ли те?С какво се почувства полезен? Не те ли е срам или се гордееш със себе си?
  • #13
    ... ( преди 9 месеца )
    NIO или " китайския производител BIO"?Обърках се...
  • #12
    РУК ( преди 9 месеца )
    Събрали се дизелджиите Митичен *** и PLAIDчо да разтягат лукуми за зарядни и зарядна инфраструктура... Теретичковци които даже не са хващали кабел за зареждане на електромобил. Няма такъв смях! Литературен клуб на авторите на къси разкази " Киловат ме тресна"
  • #11
    До 11 ( преди 9 месеца )
    Как с какво с банички ще ги хранят! По *** въпрос не можа ли да измислиш? В момента с какво захранват 6 зарядни по 250 kW в мол paradise с обща мощност 1500 kW? На тяхно място спокойно може да се инсталират примерно 4 броя зарядни хиперчарджър по 400 киловата с два колектора общо осем конектора. Това е марката, която ползват зарядната мрежа на Финес, които всяка година удвояват броя на зарядните си станции от няколко години. Какъв е проблемът?
  • #10
    анонимен ( преди 9 месеца )
    И как ще се захранват тези зарядни на 400-500 киловата??
  • #9
    До 9 ( преди 9 месеца )
    Бъркаш! Supercharger V4 предлага 1000 v 615 ампера, което са потенциални 615 kW ако има какво да зарежда на тях. Към момента "шкафовете" мощността е софтуерно ограничена до 350 kW, защото хардуера инсталиран в "шкафовете" е с такава мощност защото повече не е необходима. Когато и ако е необходимо винаги могат да добавят нови шкафове и да отключат по-голяма мощност, защото кабелите го позволяват.
  • #8
    PLAID ( преди 9 месеца )
    Да и в допълнение: нашия CCS-2 стандарт за момента е до 350kW, докато NACS е до 1 Мегават. Защото е предвиден още тогава да поеме тежкотоварния транспорт. Така както в UK по думите на министърката на транспорта, оборудването на магистралите със зарядни хъбове се прави с мощности, достатъчни за коли и тирове. "Който люби нафта, черта през тунела под Ламанша и да го няма" - казва
  • #7
    До 1 ( преди 9 месеца )
    "Но същия кабел при 900 v вече може да достави 450 kW. Кабелите на Тесла са на 600А - 540 kW при 900V" А коя година в България ще има 900 волта зарядни станции и колко ще струва зареждането на тях? Това което го пише по книгите не расте по дърветата. Кой ще инвестира милиарди в изграждане на такава зарядна инфраструктура и защо трябва бедният българин да я плаща чрез данъците си?
fallback
Последни