fallback

6 въпроса, които не трябва да задавате при покупка на автомобил

Тяхното избягване ще ви позволи постигането на по-добра сделка

Влизането в дилърски център или автокъща може да се сравни със започването на игра на шах, където всеки ход е от значение. Вие сте там, за да матирате противника - в случая продавача, а не той да ви матира на вас. Много е важно да задавате въпроси, които ще ви помогнат да вземете информирано решение, като някои от тях могат да наклонят везните във ваша полза. За да стане това обаче, трябва да избягвате някои други въпроси, които могат да разкрият слабите места във вашата стратегия.

6 въпроса, които не трябва да задавате... (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Дони ( преди 4 месеца )
    Отидох в автокъщата , хареса ми една ( няма да казвам марката за да не прозвучи като реклама ) погледнах километража , показваше 103 к макар че за мен това е мижи да те лажем , и не е никакъв фактор ! Запалих , форсирах , прегледах пушек , мирис ,ръжда бешше на 7 години , и я купих без много пазарлъци и задявки ! Вече е на 380 к и я карам вече 10 години , и най - големия проблем до сега е , че трябва да пълня резервоара с гориво , друго нищо , освен обичайните технически обслужвания !
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Самата идея, че не мога просот да отида до фабриката и да си купя кола е потресааваща за мен ...
  • #11
    пропов ( преди 1 година )
    Статията е пълен абсурд. Та нали продавача трябва да разбере какво искате, бюджетът ви и някой други подробности, за да ви направи подходяща за вас оферта. Защо да шикалкавите и да го заблуждавате? Продавачът ви е помощник, не враг. Неговата работа е да ви угоди и да ви намери това, което искате. Само така ще получи парите ви.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Което ме отказа бяха голямото оскъпяване, при кола за 11500 евро удари почти 4000. - викам остави тая работа. Взех една на 4 години за 6500 и като се скапа ще търся друга.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Дилърите да ги закриват, няма нужда от рекетьори конкретно гледах един модел от Корея, там струва 24 х.долара, в Румъния 25 хиляди евро тук 67 хиляди лева, айде нема нужда от вашия рекет!
  • #8
    ТиТ ( преди 1 година )
    С излизането от магазина си с 10процента на загуба,с толкова до към петата година Изгодно е да се купува кола на 3-4г с малък пробег
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    у бг най добре да нямаш нищо всичкия капитал в едене пиини и мацки с джанти деветнайски
  • #6
    Турбо ( преди 1 година )
    Застрахователя по лизинга също не е без значение.Като чуя от дилъра ние работим с Булинс и се отказвам.
  • #5
    Турбо ( преди 1 година )
    Дилъра ми зададе въпроса,как смяташ да платиш колата?Отговора ми,първо се постарай да ме спечелиш за клиент,после ще говорим за пари.Питам дилъра каква отстъпка ще получа като редовен клиент на марката,все пак купувам втора кола.Отговорът,защо да ти давам отстъпка,като ти и без отстъпка ще я купиш.Излязох от офиса и се отказах от тази марка.
  • #4
    Турбо ( преди 1 година )
    До 1.Съгласен съм,че не трябва да се робува на марките.Първата ми нова кола беше Пежо.Втората Фолксваген, третата отново Пежо.Винаги избирам по изгодната оферта.
fallback
Последни