fallback

Петте фактора, които могат да съсипят германската автомобилна индустрия

Заради бързата електрификация секторът е изправен пред „перфектната буря“

Автомобилната индустрия е изправена пред „перфектна буря“ - правителствени политики, променливо клиентско търсене, високи разходи, мрежови проблеми и кризи с доставчици засягат индустрията. Всичко това заплашва бившата доминация на Германия като автомобилен производител и, разбира се, са свързани с електрификацията. Тя просто няма как да бъде завършена успешно без най-големия автомобилен пазар в Европа, пише в свой анализ Focus.de, като посочва 5 фактора, които могат да разрушат сектора.

5-те фактора, които заплашват автомобилната индустрия в Германия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #28
    До 27 ( преди 3 месеца )
    Ъъъ, не знам в Ямбол какво правите, ама в Истанбул Херц мрънкаха за цените на поддръжката и ремонтите, които ремонти са наложителни по ред причини, така че баш си е на място примера. Но, ако искаш дай пример за такси фирма, която е минала само на електрички и да видим дали е размазала конглокенцията. Едно време се пънкяше да обясняваш как ДХЛ сами си проектирали някакви ел. камиони, ама и до ден днешен болшинството им автопарк си е дизелов и ти вече дума не обелваш за ел. камиона им.
  • #27
    До 26 ( преди 3 месеца )
    Нерде Ямбол нерде (И)Станбул? Какво общо имат такситата и Херц като бизнес модел? Първите си купуват един автомобил и го карат максимално дълго време преди да го сменят. Целта им е да имат най-малък разход на километър пробег. Вторите не ги интересува разходът на километър, защото не го плащат те. Те дават автомобила под наем на ден и го продават когато навърши 2 години независимо от пробегът. С Тесла изядоха дървото, защото купиха в пика на цените точно преди срива им и са яко вътре.
  • #26
    До 20 ( преди 3 месеца )
    Направо се обади в Херц да те назначат за голям шеф там, че да ги отвориш на тази далавера със спестяванията от тарифи и консумативи, че завалиите как се канят да се наиграят с тази тяхна разпродажба на Тесли не е истина. Бегай, бегай, бърже, да ги научиш, завалийчтете, барем с Ексел да смятат, че ще вземе да стане някоя голяма беля там!
  • #25
    До 23 ( преди 3 месеца )
    Преди няколко месеца имаше новина, че има десетки гигавати китайски панели по складовете из Европа и като цяло си прав, че просто китайските са най-евтини и с това пречат и на конглокентите да направят голямо производство обаче с последното изречение си прекалил..
  • #24
    Ха ха ( преди 3 месеца )
    Бай *** пише тъпотии които не се вярни.Германия е произвеждала коли и пак ще произвежда с най нови технологии.
  • #23
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Соларни панели се произвеждат навсякъде. В китай са най-евтини но това не пречи ако китай ни спре соларните панели, както руския фашист ни спря газта, да започнем да си ги проивеждаме макар и по-скъпо. Сега и да искаме да си произведем скъпа газ, няма как да стане. Един път закупен соларния панел вече ще произвежда ток над 20 години. Ако китай ни спре солара, само нови панели няма да можем да си купим, но тези които сме си купили ще продължат да произвеждат. Пикая на русия!
  • #22
    PLAID ( преди 3 месеца )
    #19 Още 2005 изследване на Техническия университет в Braunschweig ("Eco-balance of a Solar Electricity Transmission from North Africa to Europe") показва, че малка площ в Северна Африка със страна 254 км може да захрани целия свят. 110 са достатъчни за целия ЕС, а 45 за Германия, която използва 500 тВч/година. "Солар+батерии (MegaPack) на малка част от Испания решава енергийните нужди на Европейския съюз". Просто лапачкатa с черната мъзгa е огромна. 300 кинта резервоар вместо 20 или 0 с навес. ...
  • #21
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 3,те за тва ли се изнасят кат бити ..еераси и *** лопва кепенците в Щутгарт,щот са мноу богати,ФВ отдавна се изнесе. Матора Джендермания се оказа недъгав и скапан и за тотален ремонт.
  • #20
    PLAID ( преди 3 месеца )
    Знаете ли, че: S Plaid от Мобилето на пълна ръчка блъска 1 мегават към моторите.. Но конете идват след 130, понеже 3-те мотора могат да скъсат рамата. И така до 328 - оставаш на точка. Със 100 хил. ел. буса, Амазон печели милиони само от разликата в тарифата - дневна/нощна и десетки милиони само от нафта, от обслужване и смяна на блокирали двигатели от прегряване и каране без масло. DHL България са с Ford E-Transit дълга база, a Zoe40 Uber таксита в Истанбул след 500хил. батериите им са на 90%
  • #19
    До 18 ( преди 3 месеца )
    Внасят се петрол, газ и въглища за стотици милиарди годишно и само тази сума за 1-2 години е достатъчна примерно за панели колкото да правят излишък от ток при всяко пекване на слънце за над 20 години
fallback
Последни