fallback

Ето какво представлява новият VW Passat като седан

В Китай моделът се продава под името Magotan и получи ново поколение

В Европа, с изключение на модели на Audi, BMW и Mercedes, класическият седан от среден клас е мъртъв. На пазара се предлагат още Mazda 6 и Genesis G70, но тяхното търсене не е високо. Затова и Volkswagen се отказа от пускането на такава версия на новия Passat (B9) и предлага този модел само като комби. Ако някой търси седан на подобна база, трябва да се насочи към Skoda Superb, която обаче не е точно седан.

В Китай обаче положението е различно, тъй като автомобилите от този клас все още се радват на интерес от страна на потребителите. И Volkswagen не ги разочарова, като ще пусне на пазара ново поколение на модела Magotan, който всъщност показва какво точно би представлявал новия Passat като класически седан.

Снимки и информация за автомобила бяха публикувани от Министерството на промишлеността и информационните технологии (MIIT). Новият Magotan няма да се продава извън Китай, като във Volkswagen са променили значително дизайна спрямо глобалното комби Passat, за да може да отговаря по-добре на вкуса на местните потребители.

В сравнение с европейския Passat, Magotan изглежда по-обемист и има традиционен капак на багажника, за разлика от по-практичната задна врата на Superb. Дизайнът на задните светлини с разширена светлинна лента изглежда се основава на електрическите ID модели на VW и по-специално на ID.7. Във всички версии, показани тук, ауспухът е скрит под бронята.

Колата, която има матово черно/сиво покритие, изглежда е най-скъпата версия на модела и има надпис „Flagship“ на предните врати, под страничните огледала. За нея са предвидени двуцветни джанти и редица лъскави черни акценти. Тези, които търсят по-смела визия, могат да получат Magotan с лилава боя.

Снимките също съдържат информация за размер и задвижването. Новият семеен седан е дълъг 4990 милиметра (Passat Variant - 4917), 1854 мм широк и 1487 мм висок, с междуосие от 2871 мм (Passat Variant - 2841). Той тежи 1684 кг и се предлага с джанти с размери от 17 до 19 цола.

Както и при предишния Magotan, задвижването се осигурява от 2,0-литров бензинов турбо двигател, който развива мощност 220 к.с.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пораснал е на размери и за съжаление на тегло. В този клас от последното поколение Hyundai i40 2.0 бензин, автоматик е с 220 кг. по-лек.
  • #7
    Гошо от Почивка ( преди 3 месеца )
    Грозният вариант на Пежо 508
  • #6
    abc ( преди 3 месеца )
    Страшно име "Мaнготан"... Сигурно е комбинация от "Мaнго" in the "Town".
  • #5
    Факт ( преди 3 месеца )
    Пълен баклюк
  • #4
    термодървичен ( преди 3 месеца )
    2 литра - 220 коня - небивал лукс като за европа с 1,3 литровите трицилиндрови турбомотори за същия клас автомобил, които тежат повече. ще поискам да ми докарат такова от Китай.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Прави ли ви впечатление колко по-евтини, по-луксозни и големи са колите за китай, като гледам тук пластмасови коли като T-Roc 4.20 метра имам чувство, че ме рекетират ама здраво и живея в третия свят?
  • #2
    Дебелия ( преди 3 месеца )
    Пежо 508
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ужасно прилича на недодялана 508
fallback
Последни