fallback

Porsche показа още от електрическия Macan

Кросоувърът получава специална аеродинамика и поне 500 км пробег

Porsche разкри нови подробности за електрическия наследник на Macan. Поради проблеми със софтуера дебютът на кросоувъра беше отложен с година, но германският производител не възнамерява да се откаже от модела, като работата по колата вече е навлязла в последния етап.

От компанията разказаха за напредъка на тестването на предсерийните прототипи и разкриха някои характеристики на предстоящия електрически Macan. Кросоувърът ще получи специални елементи от Porsche Active Aerodynamics, а пробегът на всички модификации на електромобила ще бъде най-малко 500 км.

Електрическите мотори на новия кросоувър се захранват от литиево-йонна батерия с капацитет 100 кВт/ч, от които могат да се използват до 95 кВт/ч. 800-волтовата архитектура осигурява бързо зареждане - DC. Мощността на зареждане при 800-волтови станции е до 270 киловата, а от 10 до 80% батерията може да се зареди за по-малко от 22 минути, дори и на 400-волтови зарядни станции.

Използвана в случая технологията позволява батерията да се зареждане, като се разделяте на две при 400 волта. Това осигурява ефективно зареждане с мощност до 150 кВт, но е възможно и зареждане с променлив ток с мощност до 11 кВт.

Към днешна дата камуфлажните прототипи на изцяло електрическото Porsche Macan са изминали повече от 3 500 000 км на тестови писти и по обществени пътища. За да се провери взаимодействието на всички компоненти на задвижването при екстремни климатични и ситуационни натоварвания, се използват тестови превозни средства по целия свят - от -30 градуса в Скандинавия до +50 в Долината на смъртта в Калифорния. Изпитанията се провеждат не само по асфалтови пътища, но и офроуд, върху чакъл, сняг и лед.

Porsche използва последното поколение PSM двигатели в новия Macan с постоянно възбуждане на предния и задния мост, които осигуряват мощност над 610 к.с. Електронно управляваният Porsche Traction Management е отговорен за разпределението на въртящия момент в реално време от повече от 1000 Нм чрез Launch Control.

Кросоувърът ще бъде оборудван и с Porsche Active Suspension Management с двуклапанни амортисьори, въздушно окачване, а за първи път при Macan ще се появи и управляем заден мост с ъгъл на завиване до пет градуса.

Още снимки от изпитанията на електрическия Macan - вижте в галерията:

fallback
  • #4
    До долния ( преди 11 месеца )
    Нови коли от какво
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Кой ще си купи Ел. Порше на стара платформа, с бъгав софтуер на космическа цена. С тези характеристики може да се купи и китаец на доста по-ниска цена. След двг времената Порше изглежда като динозавър.
  • #2
    Anonymous ( преди 11 месеца )
    Само в България миналата година са регистрирани почти 300 нови коли. Колко пък да са пътници?
  • #1
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Тия са пътници
fallback
Последни