fallback

Това е новият Dodge Charger

След смяната на поколенията легендарният muscle-car ще се предлага с два вида задвижване

Американският производител Dodge изненадващо публикува снимки на нов автомобили в страниците си в социалните медии, които бяха придружени с кратко съобщение: „Забранено за снимане. Показаният модел е предсериен. Ще се предлага в края на 2024 година".

Всъщност, пристигането на новата година отбеляза края на една ера за Dodge Charger и Callenger - легендарната двойка американския mucle-cars във вида, който ги познаваме. В Dodge обаче явно са готови за следващата крачка, а тя е превръщането на концепцията Charger Daytona SRT Banshee, показана през 2022 г., в сериен модел.

Автомобилът на снимките има поразителна прилика с концепта, но се отличава с по-големите странични огледала и порт за зареждане (или капачка на резервоар). Фаровете на този модел също са малко по-квадратни, докато тези на прототипа от 2022 г. бяха кръгли.

В задната част се вижда спойлер, който отсъстваше при досегашните концепции. От Dodge обаче наблягат на факта, че това е предсериен модел, което означава, че до появата му в края на годината дизайнерите на марката ще имат възможност да преработят някои детайли. И те може да имат друг вид или форма в серийния вариант.

Снимките на задната част потвърждават, че новият Charger ще се предлага с електрическо задвижване, като тази версия вероятно ще се казва Daytona. Вижда се и новото лого Fratzog - символ, който ще украси серийния електромобил. Той ще получи и специална „озвучителна“ система, имитираща звук, издаван от бензинов двигател.

Последните информации сочат, че ще Dodge ще предложи и вариант с ДВГ, при който легендарният V8 на модела ще бъде заменен от редови, 6-цилиндров мотор с двойно турбо. Той ще бъде част от хибридна задвижваща система.

Що се касае до електрическия Charger, той ще бъде достъпен в няколко варианта. Основната версия ще има един електрически двигател, произвеждащ 402 к.с. за задните колела. Тази с два електромотора стандартно ще развива 670 к.с., но ще има и модификация с 885 к.с., която единствена от трите засега не е потвърдена официално.

fallback
  • #19
    Смока ( преди 11 месеца )
    Само грандис мивек
  • #18
    До 15 ( преди 11 месеца )
    А от кво е бе от въглища начи да бухам в теслЪта ток от въглища демек а бе ти да не си тъпгерманец
  • #17
    До 18 ( преди 11 месеца )
    Как няма да сме чули, вече 20 000 пъти го публикуваш :D
  • #16
    До 15 ( преди 11 месеца )
    Аа ако имаш предвид за Доджа и това, че там тока е от газ просто не мисля, че в САЩ е популярно да се слага газово и да има къде да го зареждаш, а и колите най-често ползват пропан-бутан, а за ток се ползва природен газ наричан още метан при колите
  • #15
    До 15 ( преди 11 месеца )
    Сега да ти се обяснява и, че има ток който не е и от газ ли освен на онзи с дизела :D? Иначе за ДВГ да със сигурност е много по-добре да е газ, а не дизел
  • #14
    Факт ( преди 11 месеца )
    И за какво да ползвам газ за да правят ток като мога да си го сурна у газовата уредба и да си карам направо
  • #13
    До 12 ( преди 11 месеца )
    Вече се работи по минаване към ядрено гориво от други, Украйна логично мина на неруско ядрено гориво
  • #12
    До 9 от 5 ( преди 11 месеца )
    Само малолитражките могат да дадат разход 4/100, а 3/100 само при свръх-икономично каране. Компактните харчат 5-6, средните 9-10, а големите от 12 нагоре дизел. КПД-то на електрическия мотор е несравнимо с това на ДВГ-то. И за това ли ще спорим?
  • #11
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Да видим сега АЕЦ Козлодуй как ще се справи без атомно гориво руснаците като го спрат. Слънцето поне ще грее от време на време да си заредим лаптопа и телефоните.
  • #10
    До 7 ( преди 11 месеца )
    Още една простотия, ама много сте умни тези които обяснявате, че панел без слънце, перки без вятър и ВЕЦ без вода не правят ток добре, че сте вие да обясните щото никого не го знаеше това :D
fallback
Последни