fallback

Корейският конкурент на BMW 5-Series и Mercedes E-Class получи огромен екран

Луксозният Genesis G80 може да се похвали и с някои подобрения във външния вид

Луксозното подразделение на Hyundai - Genesis, обнови един от основните модели в гамата си - G80. Корейският конкурент на BMW 5-Series, Mercedes-Benz E-Class или Audi A6 е на пазара от около три години и сега идва време за сериозен фейслифт. И ако новостите във външния вид не са чак толкова много и значително, то остарелият интериор получава голяма актуализация.

Обновеният G80 е получил преработена решетка и нови Matrix LED фарове. Предната броня е променена, което придава по-спортен вид на седана. Отзад се вижда модифицирана задна престилка, като светлините са получили нови графики. Липсата на ауспух подсказва за електрифициране на G80, но автомобилите, показани от производителя, все още са с бензинов двигател.

Промените в интериора са сериозни, като Genesis G80 получава огромен дисплей, който доминира на таблото. Той безпроблемно интегрира новия цифров инструментален панел със сензорния екран на информационно-развлекателната система. Това е 27-инчов OLED дисплей с диагонал, напомнящ за актуализирания GV80 и новото GV80 Coupe. Всъщност цялото арматурно табло е реплика на това, което видяхме в края на септември, когато бяха представени двата SUV-а.

Компанията-производител допълва, че ще предложи модернизирания G80 в десет цвята на екстериора за пазара в Южна Корея. Що се касае до интериора, купувачите могат да избират между 4 различни варианта.

Все още не е ясно, кога моделът ще се появи в Европа. Промени в гамата двигатели обаче не се очакват, което означава, че под капака ще остане 2,5-литровият бензинов турбо двигател с 304 с. и 422 Нм въртящ момент. Задвижването е към задните колела (RWD) и към четирите колела (AWD). Има и напълно електрическа версия със системна мощност от 370 к.с.

fallback
  • #9
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 11 месеца )
    И ако си го осигури в ЩАТИте, същата сюпърб-машина ще му излезе само 96 хилки. . . сиреч - много по-ЕВТИНО от средните цени за средно-статистически съвр.автомобил.
  • #8
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 11 месеца )
    И в допълнение към това,5-та се праи на приятно разсеян по отн-ие на НЕопровержимия ФАКть, че водещият авто-ЛЮКС-ПРЕМИУМ-бранд на епиkYpeйцитe осигурява моментан най-доброто съотношение м/у ЦЕНА+КАЧ-ВО поне що се отнася до предлаганите модели; успоредно с това ВСИЧКИ допълнителни ЕКСТРИ /които при ГЕРМАН.барачки се заплащат допълнително/ тук са ВГРАДЕНИ още в серийните машини... с много малки изключения. z.B. най-евтиният техен среден SUV GV60 стартира от горе-долу 126 хил. лева в ГЕРМАНИЯта.
  • #7
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 11 месеца )
    До: 6-ти Прав си, що се отнася до 5-та, който НЕ знае,респ.НЕ ще да си извади главЪта от пясъка, след като самите ГЕРМАН.ауто-еХперти провъзгласиха GENESiSа за 1 от най-престижните и мачкащи във всяко 1 отн-ие ПРЕМИУМ-ЛЮКС машини. Дори наскоро /2023г./ точно в родината на МБенца те грабнаха НЕедна ценна наградка - и не само за дизайн. Иначе знаем РЕАЛната истина: ЕпиkYpейците в момента са БЕЗ k0HHkypенциЯ в ЕВРОПАта в своя си клас/ниша, но пък все още произвеждат малко бройки за ОК.утвърждаване
  • #6
    Някой ( преди 11 месеца )
    Ти 5 ти май нещо не си разбрал
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ай по-сериозно! Никога пребрандирана БаКия или Клюндай няма да е конглокент на истински премиум автомобил.
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До,2. Мъ туй лошо ли е ???!
  • #3
    дон чикен ( преди 11 месеца )
    кабелна телевизия има ли на тоЗ телелвизор?
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ми не е лош,ама мяза едновременно на Мерцедес, Ягуар и Майбах.
  • #1
    анонимен ( преди 11 месеца )
    леле какви времена настанха.. да си мерят ... екраните
fallback
Последни