fallback

Eкология? Ето 10-те най-продавани коли в САЩ през 2023

Tesla Model Y може и да е номер 1 в Европа, но у дома си едва влиза в петицата

Всички инициативи на администрацията на Байдън за понижаване на вредните емисии и милиардите долари, похарчени във връзка с тях, не са отворили дори минимална пукнатина в доминацията на гигантските пикапи и SUV модели на американския автомобилен пазар. Най-популярният модел през 2023 година е със задвижване, простиращо се от 2.7-литров бензинов V6 до 5-литров V8. Подгласниците му в челната тройка са горе-долу в същия диапазон.          Toyota още не е успяла да влезе в Топ 3 на най-продаваните модели в САЩ, но при марките вече трайно изпреварва на върха Ford. Данни на CBS             Електрическата Tesla Model Y, която почти сигурно ще е най-продаваният нов автомобил в Европа за отминалата година, на домашния си пазар е едва на пета позиция. Единствената любопитна новост през 2023 в САЩ е, че доминацията на голямата тройка пикапи за пръв път е застрашена от японски SUV модел.         Най-продаваните коли в САЩ през 2023 (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 11 месеца )
    По-тежките версии на пикапите 3500 и 4500 не са само за лично ползване. Те са практически камиони -влекачи, които теглят ремаркета с всякакви товари.
  • #11
    До 2 ( преди 11 месеца )
    А ми да има Ниссан Мицубиши и Инфинити които са на Рено и Дачия.А пък Рам третият по продажби е на Пежо та къде са шкодъ и фьолц вагин
  • #10
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Огромна част от куповачите на пикапи са "red necks" които до скоро се чудеха каква мизерия да направят на шофьорите на електрички и хибриди и особено на Тесла. Успех да ги привлечеш тях. Друг момент е че при пикапите войната Шеви срещу Форд е както в европа е японско срещу немско. Предвд че и Форд имат ел пикапи, а Шеви скоро, ако случйно някой се изкуши да мине на ел ще е пак при тях. Тесла реално търсят изцяло нова ниша от клиенти.
  • #9
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Все пак РАВ4 за малко за пръв път да влезе в топ 3 и скъсява дистанцията много, Тесла У е в топ 5, а Тесла 3 е на 12то място. Интересно би било колко от продажбите на пикапи вече са хибридни и 4 цилиндрови което до преди няколко години изобщо липсваше
  • #8
    До 7 ( преди 11 месеца )
    В някои щати вносители на петрол като Калифорния слагащи акциз струва близо колкото в Европа то и за това обикновено в такива щати хибридите и електромобилите имат най-висок дял
  • #7
    анонимен ( преди 11 месеца )
    2-ри, говорим за САЩ, какви Дачии, Рено и подобни те гонят..
  • #6
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ако бензина струва колкото в Европа, друга ще е класацията.
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Никой не иска електрическите недоразумения. Някой хора рискуваха, пробваха "новото", видяха за какво става въпрос е сега се връщат обратно не бензин и дизел. Електрификацията отново, за пореден път върви към провал и това е добра новина. До няколко години на пазара масово ще излязат новите дизели. Toyota вече са готови. Продажбите на новите модели оборудвани 2.8 TDI започват тази пролет.
  • #4
    До 3 ( преди 11 месеца )
    Пълни простотии пишеш, плана на Тесла дългосрочно е 200К от този пикап общо (тоест и за Канада) ако изобщо ги достигне и тези бройки което ще зависи от това колко ще му намалят цената
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    В САЩ работната кола на много хора е пикапа, в Европа са баничарките и техните производни. Отделно на това този вид автомобили са все по-удобни и дават възможност и за ежедневието
fallback
Последни