fallback

Новата Dacia Duster ще е само с 3% по-скъпа

Кросоувърът получава новото хибридно задвижване на Renault, но губи дизеловия двигател

Третото поколение на Dacia Duster ще поскъпне минимално спрямо сегашното, стана ясно, след като дъщерната марка на Renault обяви цените за румънския, френския и още няколко пазара. В родината си най-базовият Duster ще струва 18 800 евро. Вероятно подобна ще бъде цената и в България.                Предлаганият все още у нас Duster второ поколение започва от 35 720 лева с еднолитров мотор, 100 конски сили мощност и фабрична газова уредба. Ако обявената за Румъния цена на новия модел се пренесе и в България, Duster вече ще започва от около 36 800 лева - или поскъпване малко под 3%. Новата кола обаче ще идва с повече стандартно оборудване.

Новото поколение на кросоувъра ще получи и най-модерното задвижване в гамата на Dacia, каквото сегашният Duster няма. Това е хибридната e-tech система с мощност 140 конски сили, позната от Jogger и от няколко модела на Renault. Тази върхова версия на новия Duster ще струва в Румъния 26 650 евро. Моделът запазва и добрата си проходимост благодарение на висок пътен просвет, къса първа предавка и задвижване на четирите колела в някои версии. Както и досега обаче, версията 4х4 няма да може да се комбинира с автоматични скорости. От гамата ще отпадне 1.5-литровият дизелов двигател със 115 коня.      Още снимки на новия Duster вижте в ГАЛЕРИЯТА:

     

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 3,не можеш да сравняваш Дачия с Шкода,особено тези два модела.Шкодата се придържа повече към комфорта,докато Дачия е повече по проходимостта и здравината.Могат единствено да се сравняват само по това,че и двете са евтините марки на компаниите майки и се правят на изпитани във времето платформи,като Дачия ценово е без конглокент.
  • #11
    Ок ( преди 3 месеца )
    Само разбирачи тука.. карайте си немските отпадъци на по 15-20 години и не коментирайте.. немското си е немско никой не може да ви убеди в нещо по-добро хаха аман от саждите ви по пътищата дано скоро да спрат да се срещат!!
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    След тоталното антидизел- облъчване Дачия можеше да спечели от един дизел за 4х4, но правилата се диктуват от меките френски китки.
  • #9
    До #3 ( преди 4 месеца )
    Карок е по-скъп, но и на по-високо ниво от Дъстър
  • #8
    до 6 ( преди 4 месеца )
    ами нормално . Митсубиши е в този косорциум . взимат и слагат ....
  • #7
    raiders ( преди 4 месеца )
    Аз мисля да поръчам 100к.с. с газ... с пълното ми съзнание какво купувам и си причинявам! Готов съм до 40к да дам за 2 ниво на оборудване. Няма аналог за газта, иначе шкода камик е около тези пари, пак с 3 цил. 110к.с., фв Тайго... и разбира се Кия Спортидж 50кТук имаме нова платформа, надявам си е по-добро управление и качество на материалите...
  • #6
    boris ( преди 4 месеца )
    Волана е като на Мицубиши Еклипс 1:1
  • #5
    Aleks ( преди 4 месеца )
    3 пъти по-евтин от Ionic 5
  • #4
    Ха ха ( преди 4 месеца )
    52000 лъва за този мамалигарски нужник са наистина голяма смешка!
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Би било добре да дадете и цените на поне 1-2 сравними модела примерно на Шкода Карок
fallback
Последни