Днес автомобилите все повече използват алуминиеви панели за каросерия за намаляване на теглото и подобряване на ефективността. Лекият материал е далеч по-рядко срещан в моделите през 70-те години на миналия век, особено извън машините от висок клас.
Нека бъдем честни, колата има странен външен дизайн и донякъде напомня по форма на обувка. Може би очаквате дългият преден капак да крие голям и мощен двигател, но това не е така. Задвижващият агрегат на концепцията има работен обем от едва 547 куб. сантиметра.
В прессъобщението на Toyota от 1977 г. за концепцията се казва, че превозното средство е разработено „в отговор на социалните призиви за пестене на енергия и опазване на природните ресурси“. Целта е да се създаде леко превозно средство с подобрена горивна ефективност. „Разработването му се ръководи от принципа минимум потребление за максимум работа“, изтъква компанията.
Съвременните коли на Toyota използват много алуминий. Например, най-новият Tacoma използва метала в горната част на тялото и вратата на багажника, за да спести тегло. GR Corolla е оборудвана с олекотен материал при предния капак и предните врати. Така че може да се каже, че 46-годишната концепция е успешен предшественик на бъдещите начинания на Toyota.