Точно преди година Ford анонсира появята на двигателя Megazilla, а сега компанията обяви, че е готова да стартира продажбите му. Базираният на по-скромния Godzilla, предлагат в някои от тежкотоварните пикапи на американския производител, новият мотор има обем 7,3 литра, като произвежда 615 к.с. и 865 Нм въртящ момент.
Тези характеристики се постигат беди никаква принудителна индукция, но въпреки липсата на компресор или турбина, новият двигател струва точно 22 995 долара. За сравнение, Ford предлага своя пикап Maverick малко по-скъпо - 25 640 долара.
Двигателят на Ford е дълъг блок с много от частите, от които се нуждаете, за да работи, но не разполага с жизненоважни аксесоари - като стартер, например. Това означава, че който го купи, ще трябва да вложи още пари, за да го задвижи.
Megazilla произвежда 84 к.с. на литър работен обем, което го прави по-мощен и по-ефективен от LS7 на General Motor, който произвежда около 72 к.с. (общо 505 к.с.), но е и значително по-тежък. LS7 е изцяло от алуминий, докато двигателят на Ford има железен блок и алуминиеви глави. Той споделя своя блок, кабелен сноп и стоманен колянов вал със стандартния Godzilla. Буталата и свързващите пръти обаче са ковани и са направени специално за новия двигател.
Цената на мотора също е доста стряскаща, тъй като в момента Голямата тройка от Мичиган предлага още няколко много мощни двигателя. 6,2-литровият Redeye с 807 к.с. от каталога на Dodge Direct Connection струва само 12 995 долара, докато LT4 с компресор от GM може да бъде закупен за 18 000 долара.