fallback

Mercedes-AMG представи най-мощния и най-екстремен SL

SL63 S E Performance има 816 к.с. и вдига 100 км/ч за 2,9 секунди

С своите 816 к.с. под капака, новият Mercedes-AMG SL63 S E Performance е най-мощният в историята на модела. Германският производител обаче иска да го направи и най-добрия, като за целта го е оборудвал с хибридно задвижване.

SL63 S E Performance съчетава 4,0-литров V8 двигател с двойно турбо и електромотор, които заедно осигуряват въртящ момент от 1420 Нм. Това позволява на роудстъра да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и да развие максимална скорост от 317 км/ч.

Plug-in хибридната система се състои от 400-волтова батерия с капацитет 6,1 кВт/ч, която е проектирана от AMG. Тя има директно охлаждане, което я поддържа в оптимална работна температура, и предлага пробег от 13 км само на ток. Бензиновият V8 двигател произвежда 612 к.с., а електромоторът доставя 204 к.с.

Инженерите на AMG са адаптирали активната аеродинамика на SL за електрифицираното задвижване, като тя включва скрит елемент в долната част пред двигателя. Той се смъква надолу с около 40 мм при скорост 80 км/ч и създава ефект Вентури, като „засмуква“ колата към пътя и намалява повдигането на предния мост. Автомобилният производител също така надгражда софтуера, който контролира разтегателния заден спойлер, като му дава пет нови ъглови позиции.

Керамични композитни спирачки с бронзови апарати – шестбутални отпред и еднобутални отзад, осигуряват спирачната сила. Те са по-големи от тези на модела с ДВГ - с размери 420 мм в диаметър отпред и 380 мм отзад. Апаратите се крият зад 20-цолови алуминиеви джанти AMG с много спици.

Топ-версията на роудстъра се разпознава благодарение на капака на порта за зареждане на задната броня. Други уникални стилистични елементи включват името на модела, подчертано в червено, емблеми на калниците E Performance и набраздени трапецовидни двойни тръби на ауспуха.

В салона електрифицираният SL са поставени спортни седалки AMG, но като опция се предлагат и кресла с интегрирани облегалки за глава. Включена е едноцветна и двуцветна кожа Nappa. Информационно-развлекателната система MBUX разполага със специфични за хибрида дисплеи и функции.

Програмата Manufaktur на Mercedes, която дава възможности за широка персонализация, ще бъде налична за роудстъра SL63 S E Performance. Тя предлага уникални опции за екстериор и интериор, включително кожа Nappa с диамантено капитониране.

Активното управление на задния мост е стандартно, както и системата за задвижване на четирите колела AMG Performance 4Matic+. Mercedes също се предлага с окачване AMG Active Ride Control с полуактивна стабилизация при накланяне, което замества конвенционалния стабилизатор на торсионна щанга, помагайки за намаляване на движенията на каросерията. Регенеративната спирачна система има четири нива, като е възможно задвижване с един педал.

Още снимки на роудстъра - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Ем грозно, ем тежко. Един класически (1,2,3 поколение) SL за мен, благодаря. Или най- много R320 Black Series
  • #1
    И колко тежи? ( преди 11 месеца )
    Щото S63 E Performance е 2.5 тона и се представя по-зле от предишния аналогов модел, независимо от по-високата мощност.
fallback
Последни