fallback

Десетте най-луксозни японски коли на всички времена

От изискани купета до бляскави седани – това са моделите, които представят най-доброто от японския лукс

През десетилетията японските автомобилни производители последователно разширяват границите на дизайна и комфорта, предлагайки автомобили, които излъчват финес и изтънченост. В тази класация ще видим най-добрите примери за автомобилна изработка, които сме срещали по обществените пътища, поставяйки нови стандарти за лукс и производителност.

Автомобили, които предлагат елегантност, производителност и технология, които само японците могат да използват. Коли, които могат да се конкурират с най-доброто от Европа и Америка.  

Десетте най-луксозни японски коли на всички времена (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #15
    356 ( преди 1 година )
    Сега виждам, че говорите за БМВ. Еми да и там има някакви опити за премиум представяне Х5-Х7, 7 и отчасти 5, но пресилено, а за останалите им моделни редици, смятам че ще бъде абсурдно. Но щом го харесвате чудесно, купувайте и карайте. Но за мен ще бъде трудно да фаворитизирам БМВ, заради това че платформата им си е само една CLAR, двигателите им от край време-все тия, а вс.друга са дизайнерски фасони, маркетингови трикове и скъпо-платени реклами на евтини пластмаси, чупливи, жадни и шумни двиг.
  • #14
    356 ( преди 1 година )
    Бих препоръчал на всеки обичащ автомобилите, да обърне внимание на развойната дейност и продуктова крива на Шевролет /в частност Кадилак/. Ако там, това продължава така, по възходящата крива, само до 2-3 години Шевролет ще доближи световните лидери Тойота, /не казвам умишлено ФВ, защото това не е за хвалба, нищо че и те продават много/ И ако съумеят да капитализират добре Кадилак, като по-голям брат- той ще реинкарнира от масовите серии в образа на "Мерцедеса" за Американския пазар, а и в света.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде е Хонда Леджънд 3.5 V6 295k.c.Наблъскан базово с абсолютно всички екстри за времето си плюс това мотора и кутията са милионници.
  • #12
    Хфх ( преди 1 година )
    И в лукса и в спорта, азиатците са средна работа. Това ги бива да правят все пак. Няма лошо, хич даже.
  • #11
    Toni ( преди 1 година )
    Infiniti Q60 луксозна кола ...??
  • #10
    Йорго ( преди 1 година )
    до 6. Я покарай едно Х5М или някое АМГ, може и RS, тогава ми хвали тоз японски кютюк.. Т'ва, че баща ти не е имал вкус за коли, трябва ли и ти сляпо да харесваш варели?
  • #9
    Йорго ( преди 1 година )
    356, брат, смени дилъра... как така БМВ гони Жапанките?Как в еедно изречение може да събереш "премиум" и "японски автомобил"?
  • #8
    do 356 ( преди 1 година )
    ти... баце.... не си от тази планета ....
  • #7
    356 ( преди 1 година )
    Японските коли до сега, бяха по-изостанали технич.и технологично, ергономично неудобни /за високи хора/, по шумни и т.н. Но. От 2-3 години всички Японски автопроизводители влязоха в синергичен експортен технико-технологичен клъстер - споделят си цялата техника и иновации и това им помогна да се изкачат наравно с немците. И сега в премиум класа световен лидер са Мерцедес и Лексус. При масовите серии непобедими са Тойота /респ.другите Яп./, гонят ги Форд,Тесла и БМВ,а другите остават далеч назад.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Я покарай един land cruiser v8 бензин на въздух и пак ще си поговорим Йорго дали ти харесва.
fallback
Последни