fallback

Най-надеждните коли на 2023 според американците

Toyota и Lexus отново доминират в списъка на Consumer Reports, но третото място определено е изненада

В свят, в който автомобилите са както необходимост, така и финансов ангажимент, тяхното познаване със сигурност спестява пари и главоболия на купувачите. Американското издание Consumer Reports публикува годишната си класация за надеждност за 2023 г., подреждайки автомобилите според данните за посещенията в сервиза, посочени от техните собственици.

Лидерските позиции на Lexus и Toyota няма как да бъдат определени като изненада, но такава със сигурност е третото място за Mini, което изпревари няколко японски автомобилни производители, включително Acura, Honda и Subaru.

В проучването на CR са участвали повече от 330 000 потребители, които са собственици на автомобили, произведени от 2000 до 2023 г. Всички те са попълнили анкета, като е трябвало до оценят 20 проблеми области на превозните средства. От тази година сред тях попадат и въпроси, свързани с електрифицирани превозни средства - работа на електромотора и батерията, както и със система за зареждане на електромобили и хибриди.

*Alfa Romeo, Fiat, Jaguar, Land Rover, Lucid, Maserati, Mitsubishi и Polestar са изключени от списъка поради недостатъчни данни.

Всеки модел е оценяван отделно, което доведе до оценка за надеждност, което в крайна сметка доведе до прогнозиран рейтинг за всяка марка. Lexus зае челната позиция в тазгодишната класация, детронирайки миналогодишния лидер Toyota. В същото време Mini си осигури третото място, изпреварвайки своята компания-майка BMW. В противоположния край на спектъра Chrysler, Mercedes-Benz и Rivian се оказаха в дъното на списъка, представлявайки най-малко надеждните модели.

По отношение на надеждността по региони, азиатските производители на автомобили поддържат силното си представяне със среден резултат от 63/100. За разлика от тях останалата част от света изостава, като европейските производители на автомобили имат средно 46/100, а производителите на автомобили в САЩ постигат още по-неблагоприятен резултат - 39/100.

Класацията на първите 10 модела е доминирана от Toyota, като 7 от 10 места са заети от японския автомобилен производител. Начело в списъка е Toyota 4Runner - модел, който е претърпял незначителни подобрения от 2009 г. Следват седаните Camry Hybrid и Camry с подобни резултати.

Единствените коли, които не са на Toyota, в тази елитна група включват BMW X5 (5-то място), Subaru Forester (6-то място) и Acura RDX (8-мо място).

fallback
  • #8
    Истината ( преди 1 година )
    В момента, в света има две марки автомобили, Тойота и всички останали!!!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Сериозно ли не съм, бабо Ванго? Не се напъвай да мислиш, губиш кръв.
  • #6
    до#5 ( преди 1 година )
    Личи ти, че никога не си бил в САЩ и никога не си живял там. Такива глупости може само някой, като теб не особено умен да съчини. А за ГейРопата можеш да видиш кои са най-продаваните коли и да си направиш сметка, колко от тях са приятни за каране. Ама как да си направиш извода от най-продаваните коли, като си толкова обратното на остър. Няма начин! Поне не се излагай тук с мозъчното си разтройство!
  • #5
    до 4 ( преди 1 година )
    Сляпата фенщина до каква потресаваща глупост може да доведе. Или е обратното? Няма значение. Първо, в САЩ без книжка, човек не може да оцелее, освен ако не живее в центъра на голям град. Издава се още на 16. Цел номер 1 на хората е да имат някаква кола, каквато и да е. В Европа е обратното - колата е незадължителен лукс и когато я купуват, хората искат да е поне приятна. Има още много признаци, че говориш глупости, но не си достатъчно умен, за да ги разбереш.
  • #4
    Тойотаджия ( преди 1 година )
    До 2: Американците са най-капризните клиенти и затова Тойота е най-продаваният автомобил в щатите. Ганьовските табиети да си хвалиш ***, защото си се набутал да го купиш важат за нашите географски ширини и по отношение на немските марки.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде са електричките, нали там едва ли не ти плащат на теб че няма поддръжка а повреди са невъзможни?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Че кога точно Тойоткаджия ще влезе в сервиз - там пари искат!!! Пък и да си признае пред някакво си издание! Стиска зъби до последно и лъже, че на колата нищо и няма - та нали са му я продали като неубиваема и се кълне пред всеки, който срещне, че кара най-здравата кола! Дори когато не го питат!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    "което доведе" - Шекерчо, ти лично ли беше там, че да използваш това глаголно време? Па и не ти е за първи път...Но така е като превеждаш от московски издания...
fallback
Последни