fallback

Mercedes представи хибридно суперкупе с 449 к.с.

Версията CLE 53 AMG 4MATIC+ засега е най-мощната в гамата на модела

Mercedes представи нова, по-спортна версия на купето CLE. Тя се казва CLE 53 AMG 4MATIC+ Coupé, като получава 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ мощност от 449 к.с. и 560 Нм въртящ момент (600 в режим overboost). Двигателят работи с 48-волтова мека хибридна система, благодарение на която получава допълнителни 23 к.с. и 205 Нм, налични за кратък период от време - при ускорение.

Каросерията на Mercedes CLE 53 AMG 4MATIC+ Coupé е същата като на другите версии на модела - с дълъг преден капак, наклонено предно стъкло, преместено назад отделение за пътници и много компактен багажник. Някои детайли - като решетката на радиатора, прагове и въздухозаборници обаче са промени. Новата версия е с 19-цолови джанти, а като опция се предлагат и 20-цолови.

Задната част получава двойни кръгли накрайници на ауспуха, което придава още по-мускулест вид на автомобила. Купувачите могат да изберат и пакет AMG Optics, който включва допълнителни предни и задни сплитери, по-изразен заден спойлер и дифузьор. За допълнителна персонализация се предлагат още два пакета - AMG Night и AMG Carbon.

Интериорът на Mercedes CLE 53 AMG 4MATIC+ повтаря стандартния CLE, добавяйки като 12,3-инчов цифров инструментален панел и 11,9-инчов централен дисплей. Има още 64-цветно осветление, кожени спортни седалки с контрастни червени шевове, червени предпазни колани и карбонова облицовка с висок гланц.

Клиентите могат да избират от огромен брой опции, сред които има и специални материали за тапицерията. Седалките AMG Performance са с по-изразени странични панели и намалено тегло. В същото време воланът AMG Performance с плоско дъно и двойни спици е част от стандартното оборудване, като на него са поставени различни бутони за управление на информационно-развлекателната система, а страничните ротори служат за управление на режима на шофиране.

Mercedes CLE 53 AMG 4MATIC+ Coupé се задвижва от добре познатия 3,0-литров, редови 6-цилиндров двигател с допълнителен електрически компресор. Той получава оптимизирани горивни камери с всмукателни и изпускателни канали, нови бутални пръстени, оптимизирано впръскване на гориво и нов турбокомпресор. Както стана ясно, мощността достига 449 к.с. с въртящ момент от 560 Нм (600 с overboost).

Благодарение на новата система ISG от второ поколение ефективността също е подобрена. Интегрирана в корпуса на скоростната кутия (AMG SPEEDSHIFT TCT 9G) и захранвана от 48-волтова система, тя добавя 23 к.с. мощност и 205 Нм въртящ момент, което позволява да възстановяване на енергията при спиране и движение по инерция при пътуване с постоянна скорост.

Официалните данни за това, което в момента е най-мощният Mercedes CLE в гамата (предстои излизането на топ-версията 63 AMG), сочат, че максималната скорост е електронно ограничена - 250 км/ч. При добавяне на опцията AMG Driver's Package ограничителят се премества на 270 км/ч.

Благодарение на системата AMG Dynamic Select са налични 5 различни режима за шофиране - „Slippery“, „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ и „Individual“. При всеки от тях се променя реакцията на дросела, двигателя, скоростната кутия, кормилното управление и окачването. Системата за задвижване на всички колела AMG Performance 4MATIC+ може да прехвърли мигновено въртящия момент от предните към предните колела в зависимост от ситуацията и условията на пътя.

Още снимки на новото спортно купе на Mercerdes - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    Шекерчо руулс ( преди 1 година )
    Важното е мигновено да прехвърля въртящия момент от предните към предните колела.
  • #1
    Е тава е дизайн ( преди 1 година )
    не като на бмв изцепките.
fallback
Последни