fallback

Мит ли е издръжливостта на Lexus?

Този LC 500 от 2019 г. е каран всеки ден и има пробег от над 300 000 км

Малцина биха отрекли, че Lexus LC 500 е един от най-красивите автомобили, които се продават в момента, но повечето вероятно смятат, че е най-добре той да се използва за специални поводи или само през уикендите. Собственикът на произведен през 2019 г. екземпляр от модела обаче не е съгласен и доказва точно обратното.

От 2019 г. Мат Придемор кара всеки ден своя LC 500 и през 2024 г. колата ще премине границата от 200 000 мили (322 000 км) пробег. В края на март тази година автомобилът беше навъртял 150 000 мили (241 000 км), като собственикът на колата твърди, че досега не е имал сериозни проблем.

Достигането на 100 000 мили (160 000 км) е отнело на Мат само година след покупката. Във Facebook американецът разказва, че колата е „механично здрава“, което е поредното доказателство за надеждността на моделите на Lexus и Toyota. Единственият проблем, според Придемор, са камъчетата от пътя, които се набиват в предната част и това е накарало собственикът да похарчи 6000 долара да пребоядисване.

Най-големият разход на Мат при ежедневното ползване на LC 500 е горивото, тъй като този модел разчита на 5,0-литров атмосферен V8 двигател, който със сигурност не е толкова ефективен като разход на бензин. По официални данни този Lexus харчи 12,5 л/100 км, което според цените на горивото в САЩ означава около 12 000 долара при пробег от 50 000 мили (80 000 км) на година.

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Германците са диктаторите в света на премиум автомобилите.МЕРЦЕДЕС И БМВ ...всички се равняват по тях.Няма Тойоти и разни други пластмасови,масови, японски KYPници,технологично и дизайнерски изостанали!
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Немците 19 век са представили хибрид, който както знаем е бил напълно безполезен и нищо общо с модерен хибрид,какъвто ВЪВЕДОХА И ПАТЕНТОВАХА ТОЙОТА.След това германците ГИ КОПИРАХА ОТ ЯПОНЕЦА. Общо взето в 20 и 21 век японеца създава германеца копира от японеца. Нак-много патенти в авто-индустрията има Тойота. НАй-модерните и ефективни хибриди са на Тойота и Лексус и продават 80% хибриди в ЕВропа. Общо взето в света и в Европа накй-продаваните хибриди са Тойота.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Браво на човека, не си крие колата, а и се радва. Имам един колега преди 7 години наринал две торби с пари за ново БМВ М-серия над 400 и кусур коня, навъртял няма и 70 хил.км. Пази го за ново и прави сметка пролетта да му търси 45-50 хил Евро.
  • #15
    до 12 ( преди 1 година )
    Хибридите не са технологично изостанали по-принцип - само ибридите на Тойотка са. Затова след над 20 г. "развитие", 7 от 10 продадени Тойотки НЕ са ибриди, а допреди 3 г. бяха 9/10. Грандиозният процент от 30 го постигнаха, защото ЕС и Китай ги принудиха да спрат от продажби 20 годишните си бензинки като въпросния V8. А, и хайде стига с опорките. Хибридният задвижващ агрегат е измислен и показан първо от немците. Японец, освен да копира, друго не може.
  • #14
    Синдикат на Ало Изма ( преди 1 година )
    Lexus is 300h 2014г. Карах го до 2020 докато изтече гаранцията на почти 290к. За това време само обслужва,нищо не беше хлопнало,с изключение почти в края на гаранция единия амортисьор тръгна да се предава .
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11: LC500h - еех, де да бяха и другите производители толкова "изостанали"..
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Да наречеш хобридите технологично изостанаване, трябва да си доста далеч от разсъдъка. ХИбридите,които технологично Тойота развива от 90те години,а германците последваха. Не Тойота последва ТДИ,а германците последваха хибридите. Това казва кой е технологично изостанал. ОСвен това Тойота разполагат с технологии за водородни хибриди. Германците само купуват ел.части от Китай и батерии от Панасоник и LG. Ти на това германска технмология ли казваш. Всеки Лексус е технологично по-модерен от всяко БМВ
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    И е мит, и не е. Сравнително здрави са, но далеч не толкова, колкото маркетингът им и някои фенчета се опитват да ги изкарат. Второ, тяхната здравина си има цена - технологична изостаналост. Нормално е 20 г., изпитани технологии да са по-здрави. Но не могат да ги продават в ЕС и в Китай например. Тук продават само 120 к.с. умрял ибрид. В момента, в който се опитат да приведат този двигател към съвременните изисквания, качеството му ще стане точно същото като 4,4-литровия на BMW.
  • #10
    младен ( преди 1 година )
    Визията му е супер ама относно звука....въпрос на предпочитания. Вярно че се води автомобила с най хубав звук в света ама на мен лично това хич не ми допада, ами напротив - супер много ме дразни. Моите два, въпреки че са доста тихи, съм им слагал допълнителна изолация и термо лента на аспусите за да са още по-тихи. Някак си не си представям да карам това повечемот 200км на ден и да ми гръмне главата.
  • #9
    младен ( преди 1 година )
    Собственик на лексус съм, втори дори, разбира се не такъв ами обикновенни модели. Та че са здрави, да, здрави са. Ама това чемса неубиваеми...само ако ги поддържаш - честа, не на 15к смяна на маслото и оправяне веднага на възникнал проблем. Впрочем това според мен важи и за всички останали марки като разбира се си остава уговорката че някой изначално са си по-калпави.
fallback
Последни