fallback

Хиляди автомобилни дилъри настояха Байдън да забави електрификацията

Търговците посочват потенциалните проблеми от натиска върху тях, но явно имат и друга причина

Група от 3882 търговци на автомобили изпратиха писмо до президента Джо Байдън, в което го умоляват да облекчи изискванията за продажбите на електромобили в бъдеще. Те цитират редица опасения, които имат относно намеренията на президентската администрация в САЩ.

В писмото от 28 ноември 2023 г. дилърите посочват, че макар електромобилите (BEV) да са идеални за много хора, „търсенето днес не е в крак с големия поток от BEV, пристигащи в нашите представителства“. Те са категорични, че регулациите са нереалистични въз основа на текущото и прогнозираното клиентско търсене.

Основните проблеми, поне според дилърите, включват инфраструктурата за зареждане. Клиентите, които нямат възможност да зареждат у дома, трябва да разчитат на обществената мрежа, което създава трудности. Освен това, потребителите са притеснени, че „BEV са прекалено скъпи", „лошото време намалява пробега им“, а „честото зареждане не е практично“.

Дилърите, подписали писмото, се рекламират като „малки фирми“, но според проучване на Националното бюро за икономически изследвания именно търговците на автомобили регистрират едни от най-големите печалби. Изследване от 2019 г. показва, че 20% от дилърствата в САЩ са имали собственик, който е печелил над 1,5 млн долара на година.

Друго проучване показва, че дилърската надценка представлява 35-60% от цялата инфлация, свързана с цените на автомобилите в САЩ. А това показва, че трудните продажби на електромобили удрят сериозно по печалбата им - нещо, което те трудно може да приемат.

fallback
  • #9
    Лудория ( преди 5 месеца )
    ... и е нормално, че ако няма законодателно притискане, никой няма да си купува електромобил, освен оптимисите, "зелени" и тези с къщи, като характерно за всички е, че трябва да живеят между умерения и тропичен климат... Въпреки това, ако се развиват на пазарен принцип, има добър дял за обикновенни електромобили в големите градове, където е мръсно и тясно. Пък и ако всяко паркомясто е с колонка, може да се облекчи разширяването... но дали може да се случи...
  • #8
    Мъск ( преди 5 месеца )
    Папали са сладък немъчен бел леб толкоз годин...оти да не *** кат свинки по Коледа...
  • #7
    Гост ( преди 5 месеца )
    "Електромобилите са прекалено скъпи, лошото време намалява пробега им, честото зареждане не е практично."Нашия тесларски пропангатор теслю казва точно обратното.
  • #6
    PLAID ( преди 5 месеца )
    Някога свещоливниците искаха гарантирана от държавата употреба на свещи пред настъпващите газени лампи. След това последните бяха заменени на 100% от тока. Прогресът е като изгрева и залеза: харесва ли ти или не, не може да бъде спрян.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Късно е моме за китка! им казал Байдън.
  • #4
    Хвалипръц ( преди 5 месеца )
    До 2: Бустере, дилърствата са малък и среден бизнес - т.е. средната класа, гръбнакът на американската икономика. Конглокират се едно друго и така държат цените ниски. Замяната им с мегакорпорации води до монопол, за което в дългосрочен план ще платят потребителите.
  • #3
    До долния ( преди 5 месеца )
    Дилъра има една друга функция към него е сервизът
  • #2
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Има дилъри има проблем, няма дилъри няма проблем. Все повече автомобилни производители преминават към директни продажби като прескачат дилърите. Това им е най-големият проблем на дилърите. Едно време телефонистките в телефонните централи също са протестирали, стачкували и са се противили, но днес такава професия няма.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    няма за къде да се бавят. харчат трилиони за внос на петрол. Ел. коли, ще ги направят независими от руски фашисти и араби.
fallback
Последни