fallback

Колко печели един тираджия в България?

Международните превози са пред катаклизъм, 40% от шофьорите ще се пенсионират скоро

Дефицитът на професионални шофьори в България е поне 20,000 души, а в Европа - над половин милион души, и ситуацията тепърва ще се влошава в следващите години, заяви Димитър Димитров от Камарата на автомобилните превозвачи пред сутрешния блок на телевизия Bulgaria ON AIR. Проблемът остава, въпреки че заплатите на международните шофьори на камиони са до няколко пъти над средните за страната, и са сравними с тези на колегите им в Европа, поясни Димитров. Това, разбира се, се отнася до международните превози. Във вътрешните заплатите са по-ниски.        Шофьор на TIR - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #12
    Гост ( преди 11 месеца )
    Добре се казват неистини, шофьорите са на заплата, около минималната. Всчко останало, са командирован и същите спят в камионите, къпят се на бензиностанции за да спестят пари. Да не говорим, на каква сума ги осигуряват.
  • #11
    Джей ( преди 11 месеца )
    В България означаваше ТошоИзнесеРодината
  • #10
    До #8 ( преди 11 месеца )
    А кажи, как жп транспорта ще ти докара хранителните продукти до магазините, умен?От гарата ли ще си купуваш храна, продукти за хигиенизиране, за строителство, бензин, дрехи и т.н.Абе, вие мислите ли преди да напишете нещо и после да го публикувате?
  • #9
    КОРО ( преди 1 година )
    НЯМА ТАКИВА ПРИХОДИ ЗА БГ ШОФЬОР НА ТЕЖКОТОВАРЕН КАМИОН ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ,,ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ЗА 3000 ЕУРО,,В СЪЩИЯ МОМЕНТ ИМА КРИЗА ЗА ШОФЬОРИ,,НЕЩО НЕ ВИ СЕ ВЪРЗВАТ ИЗКАЗВАНИЯТА И,,ИЛИ НАИ ДОБРЕ СЕ КАЧЕТЕ РАБОТЕТЕ И ВИЖТЕ КАКВО ЩЕ ВИ ПЛАТИ ШЕФКАТА ВИ!!!!!
  • #8
    а дано приключат нап ( преди 1 година )
    Най-добре е тираджиите да изчезнат напълно.Няма толкова долно и арогантно племе.Най-опасните и нагли на пътя.Само джипситата са по-неграмотни!Истинският транспорт на стоки е ЖЕЛЕЗОПЪТЕН.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    6, и да и не. Има паркинги, на които определени си като на палатка в гората, но има и такива с душове, заведения, дори и спални, ако не искаш да спиш в кабината. Работат е там, че си поемаш разходите. Но е безспорен факт, че дните минават в 2-3кв..
  • #6
    Алекс ( преди 1 година )
    Заплатите са добри,но и мизерията е огромна.Живееш в кабината на камиона.Няма баня и тоалетна.Напълно си заслужават парите.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    4-ти, манипулациите предимно от Сърбия на изток, иначе много лошо "удрат през пръстите". Не само дневния надник, ами може и месечния да замине, затова и не смеят.
  • #4
    TDI ( преди 1 година )
    Българските шофьори на камиони навсякъде и винаги са печелили много, защото са царе на манипулацията на уредите, и карат по 20 часа, което ще им се отрази по-късно.
  • #3
    Sameman ( преди 1 година )
    В Германия е нещо обичайно да видиш огромна колона от камиони в задръстване. Не знам как се издържа това нещо.
fallback
Последни