fallback

Нов китайски седан получи по-добра аеродинамика от Mercedes EQS

Електрическият Geely Galaxy E8 впечатлява с оборудване и характеристики

Новият електрически седан Galaxy E8 на Geely беше представен ипреди началото на предварителните продажби на 17 ноември на автомобилното изложение в Гуанджоу. E8 е впечатляващ седан от новата марка Galaxy на Geely и ще бъде съперник на BYD Han EV.

В основата на Galaxy E8 стои платформата Sustainable Experience Architecture (SEA) на Geely с размери 5010 мм дължина, 1920 мм ширина и 1465 мм височина, както и 2925 мм междуосие. Елегантната форма на седана веднага хваща окото, но по-интересното е, че не всичко е само естетика. Всъщност китайските медии съобщават, че E8 има коефициент на съпротивление от само 0,199, което е равно на постижението на VW XL1 и означава, че е автомобилът е по-обтекаем дори от водещия в класа Mercedes-Benz EQS с неговия коефициент на съпротивление 0,202 и Nio ET7 с неговия показател 0,208.

В предницата липсва традиционна решетка, но има чифт остри фарове и сложни дневни светлини. Не е изненадващо, че страничният профил е без никакви излишни детайли, които биха могли да нарушат пътя въздушния поток, така че има само някои прости линии и изскачащи дръжки на вратите. Интересното е, че Geely успява да постигне ниския коефициент на съпротивление на автомобила, без да монтира камери вместо традиционни странични огледала.

Подобно на повечето нови електромобили, задната част на Galaxy E8 не е особено завладяваща, нито уникална. Най-забележителният елемент тук е LED светлинна лента и сложни задни светлини, съставени от стотици отделни светодиоди.

Интериорът е малко по-интересен. Например има масивен 45-инчов дисплей с резолюция 8K се простира по цялата ширина на арматурното табло. Galaxy E8 има също нестандартен волан и семпла централна конзола с шест бутона, кръгъл циферблат, подложка за безжично зареждане и разделено място за съхранение. Другите стандартни функции включват амбиентно осветление и панорамен покрив.

Предлагат се две 400-волтови версии. Първата разполага с 62 kWh LFP батерия, заден електрически мотор с 272 к.с. и 550 км пробег. Налична е и версия със същия двигател с мощност 272 к.с., но с по-голяма батерия от 76 kWh, която увеличава пробега на EV до 665 км. На върха на гамата е 800-волтова версия с преден мотор с 224 к.с., заден мотор с 421 к.с. и пакет батерии с капацитет от 76 kWh. Тази версия може също да измине 665 км с едно зареждане.

Повече снимки на Geely Geely Galaxy E8 ще откриете в галерията:

fallback
  • #10
    До 9 ( преди 6 месеца )
    По същия китайски тест CLTC Мерц EQS има 810 км
  • #9
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Mercedes-Benz EQS със същите габарити и почти съща обтекаемост в реални тестове постига 400-450км. а батерията му е 105 киловата, този китаец със 76 киловата няма начин да измине 665км., няма начин дори да измине и половината от тях в идеални условия.
  • #8
    Друг Гост ( преди 6 месеца )
    На мен външния дизайн много ми харесва. Вътре, според мен, е отврат - като бюро с компютър на него, но явно на такъв дизайн се залага и явно на другите им харесва
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Определено прави впечатление, че са го постигнали с много по конвенционален дизайн и много по-привлекателна стойка. Ако не са поизлъгали нещо - браво.
  • #6
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    Фактически, Колко е батерията на най-продаваните автомобили в света, за да видим дали тази става за нещо?
  • #5
    Факт ( преди 6 месеца )
    76 квтч батерия по добре не ги пишете тия смехории не става за нищо
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    3, това като дизайн дори е по добро от МБ. Вътре и двете са ми прекалено екранести,но е въпрос на вкус.
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 6 месеца )
    Ако се продължава в тая посока - посока за която все повече гласове казват, че не носи нищо - бъдещето е на Китай! Свидетели сме на зрелищното самоубийство на Европа! Като изключим отвратителните екрани (но някои си падат и по такива извращения) е по-добра от повечето европейски и американски предложения
  • #2
    Неук ( преди 6 месеца )
    Не само коефициентът за челно съпротивление е важен, но и площта, за която се отнася. Челната повърхност, като квадратура, силно променя резултата, така че рекордното постижение само по себе си не е достатъчно.
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    blat
fallback
Последни