fallback

Германският премиум и дизеловите V8 - как започна битката?

Преди около четвърт век Audi, BMW и Mercedes-Benz навлязоха в една нова категория, която в наши дни постепенно изчезва

В наши дни изглежда, че дизеловите двигатели вървят към постепенно изчезване, въпреки че технологиите и хибридните решения са ги направили по-чисти и по-ефективни от всякога. Въпреки това изглежда почти невъзможно да си представим единици с по-голям обем от от 2,0 или 3,0 литра.

В началото на века обаче положението беше различно. Ескалиращата производителност и нарастващите изисквания на клиентите накараха водещите премиум производители да разширят границите и да проектират дизелови двигатели толкова „големи“, колкото и най-мощните бензинови двигатели.

Точно през тези години трите основни германски конкурента - Audi, BMW и Mercedes-Benz, влязоха в нова битка за клиенти с три V8 дизела с обем от 3,3 до 4,0 литра. Първоначално тези мотори бяха поставяни на флагмани на марката, а по-късно и на техните SUV.

Битката на големите V8 дизели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    112 ( преди 1 година )
    А колко са проблемни, но това е друга тема ...
  • #2
    Аха ( преди 1 година )
    Не, не са земеделци, те си купуват с тези пари трактори, комбайни и друга техника. Тези с немските талиги са турбо селяни!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Q7 V-12 TDI - 500 kоня, само за земедлци, разбира се.
fallback
Последни