fallback

Клиентите на Porsche са най-доволни от новите си коли

Потребителите страдат от незнанието на продавачите на електромобили

Проблемите с продажбите на нови автомобили, възникнали по време на пандемията, вече са в историята и производителите са в състояние да произвеждат достатъчно превозни средства, за да отговорят на търсенето. Това води до нормализиране на цените и съответно до много по-щастливи купувачи на нови коли.

Цената и предлагането са най-големите фактори, водещи до цялостно повишаване на настроението на клиентите. Това показва проучването на Индекса на удовлетвореност от продажбите в САЩ за 2023 г., според J.D. Power. Миналата година средният рейтинг на удовлетвореност в индустрията е бил 786 от 1000, но сега се покачва до 793.

Факт е, че цените все още не са се върнали на нивата от преди пандемията, което означава, че удовлетвореността на клиентите също не се е върнала на нивата отпреди пандемията. J.D. Power съобщава, че купувачите от масовия пазар са оценили справедливостта на цената, която са платили, като 8,04 от 10 през 2023 г., срещу 8,14 през 2020 г. Междувременно купувачите в премиум-сегмента са оценили справедливостта на 8,18 през 2023 г. в сравнение до 8,42 през 2020 г.

Най-щастливите клиенти са тези на Porsche. Германската марка получава оценка за удовлетвореност от 840, докато Infiniti се класира на второ място в премиум-сегмента с 832. Alfa Romeo е на трета позиция с 824. В масовия сегмент Buick има най-доволни клиенти за втора поредна година. Те дават резултат от 824, докато GMC и Chevrolet са втори и трети със съответно 821 и 812.

От друга страна, най-малко доволните клиенти в премиум-сегмента, с голяма разлика, бяха купувачите на Genesis (756). В масовия сегмент Kia (766) е на дъното, следвана плътно от Honda (771), Toyota (773) и Chrysler (773).

Големият проблем за индустрията към момента е слабото познаване на електрическите превозни средства. Проучването показва, че хората, които са купили автомобили с двигатели с вътрешно горене, са много по-удовлетворени от тези, които са купили електрически превозни средства. В масовия сегмент на ДВГ потребителите дават оценка 848 точки от 1000, докато купувачите на електромобили оценяват опита си само на 790. Несъответствието в премиум-сегмента е по-малко - ДВГ има 866, а EV - 831, но общата тенденция беше същото.

Оказва се, че опитът за покупка на електромобил е по-малко задоволителен за клиентите. Новите технологии показват, че много служители на дилъри все не са напълно наясно с това, което предлагат. В същото време потребителите искат повече помощ при инсталирането на зарядни устройства, както и за това как да ги зареждат и поддържат.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Логиката ти е обърната с главата на долу. Клиентите, които дават много пари, знаят какво могат да получат срещу тях и държат да ги получат. Много по-взискателни са. Разбира се, има и такива като купувачите на псевдопремиуми като Лескункс, които и идея нямат какво правят. Статистиката показва, че са лесни за подвеждане американски пенсионери.
  • #7
    А не, бе ( преди 11 месеца )
    Е, то като кихнеш една, две или три торби с пари и остава да не твърдиш, че си доволен. Както е казал бай ***, "Пениш се, не пениш, ке те ручам. Пари съм давАл за тебе!".
  • #6
    Фалшива публикация ( преди 11 месеца )
    GENESIS СЕ КЛАСИРА НАЙ-ВИСОКО СТАРТИРАНЕ СРЕД ВСИЧКИ МАРКИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ИНОВАЦИИ В ПРОУЧВАНЕТО ЗА ИНДЕКС ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ОПИТ НА JD POWER 2023
  • #5
    анонимен ( преди 11 месеца )
    KIA е с огромен ръст в продажбите особено в Америка нещо не се връзва
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Къде е оня изпушилия почитател на Генезис, или още не си е изял дневната доза гъби халюциногенки.
  • #3
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Най недоволни са клиентите на Тесла.
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Нормално да са недоволни от Генезис. Хората купуващи си тази марка са или циции, или недостатъчно подплатени финансово, за да си вземат истински препиум, Мерцедес, БМВ, Ауди или дори Лексус и Волво . Когато покарат този корейски леген две седмици, обаче разбират, че са си купили реплика на премиум и осъзнават, че е било по-добре да вземат някоя от гореспоменатите марки на старо.
  • #1
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Пак пазара и проучвания зад океана. Незнам колко са показателни за настроенията в Европа. Дилърите като цяло знаят какво предлагат, все пак са търговци и търсят продажби. Не оттам е липсата на интерес към електро. А че цените няма да се върнат на нива преди пЛандемията е повече от ясно.
fallback
Последни