fallback

Как правилно да напомпате зимните гуми

Девет важни нюанса при преобуването на автомобила за студения сезон

Закъсняла или не, зимата вече е на прага - което означава, че идва времето и за смяна на гумите. Или поне за един по-обстоен преглед при онези шофьори, които са заложили на всесезонните гуми.

Дори и в простото напомпване на зимните гуми има някои нюанси, които, ако не им се обърне внимание, могат да доведат до предсрочното износване на гумите, да повишат разхода на гориво и да влошат пътното поведение на автомобила ви. Ето девет точки, за които трябва да се внимава.          Девет особености при помпането на зимните гуми (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #11
    От село ( преди 1 година )
    "помпат" гуми! В София, ние на село ги ПОМПИМ
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Не помпаме,а помпим се пише!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблемът с азотът е, че налягането трябва да се променя според натоварването, например за моите задни гуми то варира между 2.1 и 2.5 атмосфери в зависимост дали съм сам или сме 5 човека. С въздух корекцията е лесна преди дълги пътувания.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Руменчо, никой гумаджия не помпи на две! Помпят или на 2.2 или на 2.5. То и няма кола, на която гумите да се помпят на две, а и ако помпиш на две, скоро гумата може да е под 2 атмосфери и сензорът ще пищи. Не само, че задни и предни гуми се помпят на различно налягане, но и това зависи и от броя пътници, колко багаж имат, размера на гумите, както и това дали се търси комфорт и щадене на окачването или икономия на гориво.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Помпам на "2 и нещо" и отвреме на време бия един ритник за проверка дали не е омекнала
  • #6
    До #3 ( преди 1 година )
    И задължително снандневните, нощните и гумите за мъгла
  • #5
    Fury ( преди 1 година )
    Манометрите на бензиностанциите не са верни. Винаги проверявайте с личния, който е проверен!
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    До 3 аз също ползвам такъв и отклонението е в десетите и то макс 1 до 2 десети но рядко при много високи температури лятото,за зимата не съм имал проблем. За това само с азот.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    затова се ползва безкислороден азот за да няма колебания в налягането и най вече заради липсата на атмосферна влага която да взриви гумата буквално при много високи температурни натоварвания и преобразувянето на водата от течно в газообразно състояние
  • #2
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Полезни неща са това... Оня ден казвам на гумаджиите да напомпан на жена ми на колата на 2.6, те ми философстват, че понеже не са нископрофилни, щели да се издуят като балон и затова ги сложили на 2.4 (колкото пише и на вратата). Е да, ама въпреки че не стана по-студено, вчера бяха на 2.2 и трябваше да пусна бръмчалката да се донапомпат до реалното 2.4, а като стане студено след няколко дни, сигурно ще трябва пак...
fallback
Последни