fallback

Най-бруталният китайски всъдеход идва в България

Чудовищният M-Hero обещава 1088 конски сили, 4.2 секунди от 0 до 100 км/ч и над 33 см просвет

Най-екстремният китайски електрически всъдеход съвсем скоро ще се продава и в България, потвърди официалният вносител през Automedia.bg. M-Hero 917 e продукт на новообособената дъщерна марка за високопроходими автомобили на гиганта Dongfeng. Това е изцяло електрически автомобил с 33.5 см минимален просвет в офроуд режим, с 1088 конски сили максимална мощност и 1400 нютонметра максимален въртящ момент.      

Доста медии кръстиха M-Hero "китайския Hummer" - вероятно защото и той, като американския си събрат, има армейски корени             Очакваме цената на електрическата версия у нас да е от порядъка на 145 000 eвро. По-късно през 2024 трябва да се появи и вариантът REV с по-малка батерия и бензинов генератор като удължител на пробега. При него цената ще е по-ниска - около 120,000 евро.

Основната причина за високата цена е, че M-Hero 917 има една от най-големите батерии в автомобилния свят - с използваем капацитет 142.7 киловатчаса (за сравнение батерията на новия електрически Rolls-Royce Spectre е с капацитет 102 кВтч). Това е достатъчно за минимален пробег от 450 км по тестовия цикъл WLTP. Батерията захранва четири електромотора - по един за всяко колело. Ускорението от място до 100 км/ч отнема само 4.2 секунди. Батерията се зарежда от 30 до 80% за 47 минути на бърза зарядна станция.               Клетките на тази батерия са и причината M-Hero да е един от най-тежките автомобили на световния пазар - 3.29 тона за чисто електрическата версия. Всъдеходът компенсира теглото си с електронна блокировка на предния и задния мост и на централния диференциал. Просветът е 23 см в стандартен режим на движение, но се повишава до цели 33.5 см в офроуд режим. Ъгълът на атака е 36.8 градуса  отпред и 37.5 отзад. Завиващите задни колела означават, че на практика автомобилът може да се движи странично. Радиусът на завой е шокиращо малък - 5.1 метра.

M-Hero 917 има максимална дълбочина на газене от цели 90 см, "пълзящ" режим на движение и интелигентни системи за приспособяване към терена и за нощно виждане.                 Ако не броим електрическото задвижване, останалите технологии тук всъщност идват директно от всъдехода М-50, който Dongfeng произвежда за нуждите на китайската армия. Тук обаче са добавени и доста глезотии - кожен салон, йонизатор и пречиствател на въздуха, аудиосистема Dynaudio с 16 говорителя, вентилирани дискове и спирачни апарати от Brembo.        Nammi 01 ще струва под 50,000 лева с ДДС у нас, обещава вносителят            Вносител на моделите на М-Неro ще бъде представителят у нас на Voyah, луксозната марка на Dongfeng. От идната година Voyah България ще предлага на нашия пазар още една дъщерна марка на концерна - Nammi, която се ориентира към електромобили за по-масовите клиенти. От компанията обещават, че стартовата цена за електромобила Nammi 01 ще е под 50,000 лева с ДДС.       Още снимки на M-Hero 917 вижте в ГАЛЕРИЯТА:

      

 

fallback
  • #10
    Виктор Асенов ( преди 5 месеца )
    Мхм, това май ще трябва да се кара с c категория, защото почти тежи колкото се позволява за b категория. Освен ако не се променят нещата за категориите и не се увеличи допустимото тегло с b.
  • #9
    РУК ( преди 1 година )
    Как "електронна блокировка на предния и задния мост и на централния диференциал" компенсират тегло от 3,3 Тона?!3,3 тона с каквато и блокировка да са,в снега и калта затъват като 3,3 тона,а не като 1,5 тона!3,3 тона и с най-доброто Брембо,спират по зле от 1,5 тона с най-доброто Брембо!Колкото и да ги хвалите китайците,физичните закони са си физични закони!Една камара SUV с ДВГ по 1,5 тона с по 500коня имат по-добра динамика!Изгъзица за коплексари и храна за лаладжии като бъстъра!
  • #8
    дамм ( преди 1 година )
    под слаби имам предвид конструктивно слаби - на експлозиви не държат като Мародера
  • #7
    дамм ( преди 1 година )
    Мародера е истината, тия хамъри са слаби, а пък китайчето сигурно съвсем
  • #6
    Бе добър е, но ... ( преди 1 година )
    на цена до 80-90к! Нагоре е обикновено безумие.
  • #5
    v-1 ( преди 1 година )
    Първо на първо, нормален човек, който има тези пари - никога няма да ги даде за този кютук...
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Докторе, при колите за четвъртък милион продажбите така или иначе не са в хиляди
  • #3
    Докторът ( преди 1 година )
    Какви са тези китайски Каруци?Не се излагайте. Продажбите ще бъдат единични бройки.
  • #2
    мИтрофанова ( преди 1 година )
    *** то без пари,*** !!
  • #1
    Колку треа си про ( преди 1 година )
    Големо тегло малък капацитет
fallback
Последни