fallback

Abarth представи „BMW X4 за бедни"

Крос-купето на Fiat Pulse получи спортна версия

„Напомпаните“ версия на моделите на Fiat се разработват под марката Abarth. Нейният първи кросоувър се появи през миналата година, като това беше Fiat Pulse Abarth, създаден на основа на „обикновения“ Pulse и насочен главно към страните от Южна Америка. Стандартният модел получи и купеобразна модификация - Fiat Fastback, която вече също е доработена от Abarth.

Това „BMW X4 за бедните“, както беше определено от някои експерти, се различава от стандартния Fastback, включително и визуално. Първо, този автомобил няма емблема или надпис, показващи, че принадлежи на Fiat. Така на радиаторната решетка, предните калници, в центъра на 18-цолови джанти с различен дизайн, както и на волана, седалките и предния панел е поставена разпознаваема емблема на Abarth под формата на скорпион. Същият знак украсява капака на двигателя под капака, а на кърмата има надпис под формата на името на спортната марка.

„Напомпаното“ SUV-купе също така има различен дизайн на предната и задната брони, а също така и червени декоративни акценти под формата на контрастни ивици. Рамките на разширените калници и основите на вратите са боядисани в цвета на купето , докато при „обикновения“ Fiat Fastback те са направени изцяло от небоядисана пластмаса.

Интериорът също е декориран с червени детайли, включително шевове и елементи с вид на карбон. Оборудването включва LED-фарове и задни светлини, климатик, безжично зареждане на смартфони, 7-инчов виртуален инструментален панел с Abarth графики и 10,1-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. Освен това кросоувърът е оборудван с комплекс от асистенти на водача ADAS.

Обикновено Abarth в името на модела означава значително увеличение на мощността (например, какъвто е случаят с Pulse Abarth). Този път обаче производителността на новия модел е същата като тази на версията Fiat Fastback, задвижвана от Abarth (и всъщност същата като тази на „напомпания“ Pulse). Под капака на спортното крос купе има 1,3-литров турбо двигател, който произвежда 180 к.с. на бензин (185 к.с на етанол), а максималният му въртящ момент е 270 Нм.

В сравнение с „обикновения“ Fastback, версията на на Abarth получи спортни настройки за окачването, кормилното управление и спирачната система. Кросоувърът е оборудван с по-твърди и стабилни амортисьори, клирънсът му е 215 мм (с 5 мм по-малък от този на стандартното крос-купе), ъгълът на заход е 20 градуса, а ъгълът на отклонение е 23 градуса.

Двигателят е съчетан с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Особеност е специалният режим на шофиране Poison, който се активира с помощта на червения бутон, разположен на волана. Системата позволява по-уверено шофиране при високи скорости и осигурява по-бърза смяна на предавките.

Резултатът от всички промени е подобрение в динамичните характеристики: Fiat Fastback Abarth ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди, което е с 0,5 секунди по-бързо от стандартния модел. Максималната скорост е 220 км/ч.

На бразилския пазар препоръчителната цена на дребно на Fiat Fastback Abarth е 159 990 риала (30 200 евро). Стандартният Fiat Fastback е оценен на минимум 121 900 риала (23 150 евро).

Още снимки на новото крос-купе - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    обемисто купе на някакви малки джанти схилави гуми, несъразмерно, 0.5секунди - големия тунинг, 20см клиренс...
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    15 бинки отгоре а даже не са пипнали двигателя.
  • #7
    Мхм ( преди 1 година )
    Добре че е Френската патерица Пежо че да ги крепи тия
  • #6
    356 ( преди 1 година )
    Неприятното е че винаги има хора неразбиращи от коли, /меко казано/, но купуват подобни /и не само тия/ недоразумения с което подкрепят посредствеността и подобни марки продължават да съществуват. Жалко
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Тая кола изглежда ужасно, трябваше още по-малко междуосие и щеше да изглежда комично
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Идеална е колата, като за нашата държава, ние сме долу-горе нещо между латинска америка и Индия, оскъпените в пъти евроколи да не са по-добри, например Аркана?
  • #3
    Ужас ( преди 1 година )
    Хайде пак чик**ските истории 1.0 двигател и било "джипка" - отвратително е и на вид и като технически особености. По-добре да си купя стар немски *** и да съм доволен отколкото нов, но скопен такъв
  • #2
    Freakshow ( преди 1 година )
    Отзад и отстрани снимката би отказала всеки купувач - непропорционално кръгло, тумбесто и дебело тяло върху смехотворния малки и тънки гумички
  • #1
    Правилно - за бедни ( преди 1 година )
    На кърмата ясно какво има, а на палубата?
fallback
Последни