fallback

Виждали ли сте S-класа W140 с тасове и без кожен салон?

Базовите изпълнения на последните генерации са абсолютна рядкост, но все пак се намират и такива екземпляри

Поколението W140 на Mercedes S-класа отдавна се е превърнало в култ. "Мечокът" е символ на абсолютния лукс в автомобилостроенето, а имиджът му по нашите ширини е трудно сравним с друг модел. Точно като символ на лукс обаче, този автомобил обикновено се свързва с пълно оборудване, елегантни алуминиеви джанти и изискани кожени тапицерии, комбинирани с дървени фурнири.

Тук ще ви покажем пример за това, че S-класата е поръчвана и в доста нестандартни за общата представа изпълнения - с практически възможно най-базово оборудване.

Продаваният срещу 20 000 евро екземпляр е от първата производствена година на това поколение - 1991. Боядисаният в син цвят автомобил стъпва на обикновени стоманени джанти, но пък може да се похвали с класически и доста елегантни оригинални за модела декоративни тасове.

Не е изненадващо, че двигателят също е версия на базовото задвижване на модела, но все пак е в по-голямата от двете предлагани модификация на шестцилиндровия мотор и има 3,2 литра работен обем, докато най-базовото изпълнение е с кубатура 2,8.

Още по-интересни стават нещата в интериора, където не откриваме нито кожена тапицерия, нито велур - седалките са покрити с доста обикновен на вид текстил в два нюанса на сивото.

Дървените апликации са стандартни, така че поне те придават малко аристократизъм на интериорната атмосфера. Не може обаче да подминем факта, че колата изглежда в съвършено добра кондиция, а пробегът й е почти сензационен - едва 56 600 км.

fallback
  • #9
    БГ ( преди 1 година )
    На времето и аз видях такава - 2.8 двигател с ръчна скоростна кутия. Бях доста учуден, но като се поразрових се оказа, че тези модели са правени за автопаркове на хотели, посолства, за коли под наем.
  • #8
    Любчо ( преди 1 година )
    Поклон за истинския Бенц!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    50 хил км?! Или лъжат или на първата година е съборила двигател и скоростна кутия и ЕС-ката е останала забравена в сеновала
  • #6
    Жоро ( преди 1 година )
    Карал съм същата, че и с ръчни скорости
  • #5
    Мхм ( преди 1 година )
    Очакват да видят кой е толкоатъп да даде 20 боня за тая кофа за смет
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Да и е уникална щ
  • #3
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Да, виждал съм.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Тази базова лимузина е много повече кола от много съвременни извращения, сувове и тем подобни (нищо, че имат повече "екстри")
  • #1
    Лудория ( преди 1 година )
    И там никой не е искал да се вози на такава "базова" лимузина. ;)
fallback
Последни