Хечбекът се предлага в различни модификации, като има и свой WRC-версия с 200 к.с. - Peugeot 205 Turbo 16, която участва в злополучната група В на световния рали-шампионат. Много фенове на модела обаче са го модифицирали, за да му осигурят още по-голяма мощност. Един от тях - Жулиен, който притежава 205 от 1988 г., обаче се откроява над останалите.
Любопитното в случая е, че каросерията на колата изглежда много дискретна - цялата е боядисана в бяло, като липсват стикери и аеродинамични издатини. Само отсъствието на задни седалки и наличието на голяма вътрешна предпазна клетка показват, че това превозно средство е доста необичайно.
При гостуването с в YouTube-канала на @G3_Adrien в началото на август собственикът на колата разкри, че нейната мощност е 700 к.с. За целта е свършена огромна работа, като от оригиналния автомобил не е останало почти нищо - неговият малък 1360-кубиков двигател е заменен от 2,0-литров с турбо, като са добавени автоматична скоростна кутия с двоен съединителя и подсилено шаси.
Спирачките също са ревизирани, като спирачните апарати са взети от Peugeot 308 GTI, а спирачните дискове има диаметър 305 мм. Освен това автомобилът е оборудван с програмируем блок за управление, който позволява настройките на двигателя да се регулират според предпочитанията на водача.
Жулиен твърди, че с колата си е побеждавал някои суперколи, като в момента тя е по-мощна от Ferrari 488 Pista. Интересно е да се види физиономията на шофьор на такъв италиански автомобил, когато малкият хечбек го изпревари на пътя.