Японският производител Isuzu представи обновеното поколение на своя изключително популярен пикап D-Max. Премиерата на модела се състоя в Тайланд, където е ситуирано и производството на многофункционалния автомобил. Фейслифтът идва четири години след дебюта на третото поколение на модела през 2019 година.
Моделът получава нов дизайн на екстериора, повече технологии в купето, нов режим за шофиране неравен терен и подобрения в безопасността. Съперникът на Ford Ranger и Toyota Hilux изглежда по-модерен отпреди, като същевременно запазва разнообразие от налични стилове на каросерията (къса, обикновена, разширена и голяма кабина).
Isuzu също така потвърди плановете си за електрически пикап с батерия, който първоначално ще се произвежда в Тайланд за европейския пазар. По-любопитното е, че електрическият пикап ще дебютира най-напред именно на Стария континент, след което ще бъде предложен и на останалите пазари на марката
Промените са фокусирани върху предната част на автомобила, която включва преработена решетка с 3D изглед, нов фарове (Bi-LED технология във) и променени въздухозаборници. Пикапът също се възползва от нова врата на багажника с по-голям интегриран спойлер и ревизирана графика на задните светлини. На снимките се вижда топверсията D-Max V-Cross 4×4 с допълнителна пластмасова облицовка около решетката, защита на дъното в алуминиева оптика, разширения на калниците, матово черни 18-цолови лети джанти и други екстри.
Отвътре арматурното табло изглежда познато, макар и с нови опции за тапицерия и подобрена технология. 9-инчовият сензорен екран за информационно-развлекателната система с нови чувствителни на допир бутони и физически бутони за силата на звука и други важни функции е комбиниран със 7-инчов цифров инструментален прибор. Isuzu добави USB-C портове за пътниците отпред и отзад и нов ключ с функция за дистанционно стартиране на двигателя.
Гамата от задвижващи агрегати изглежда непроменена спрямо модела преди фейслифта и включва два четирицилиндрови турбодизелови варианта. Базовият 1,9-литров агрегат генерира 150 к.с. и 350 Нм въртящ момент, докато по-мощният 3,0-литров агрегат има 190 к.с. и 450 Нм. В зависимост от версията мощността се предава или към задните (2WD), или към четирите колела (4WD) чрез 6-степенна механична или 6-степенна автоматична трансмисия.
Пикапът предлага подобрена производителност при шофиране 4×4 благодарение на променената електроника. По-конкретно, контролът на сцеплението е разширен благодарение на нов „режим за неравен терен“, който подпомага водачите чрез намеса в спирачната уредба и управлямението на двигателя за справяне с наистина трудни ситуации. Оборудването за безопасност е подобрено благодарение на нова ADAS камера с функция за отопление в студено време.