fallback

Toyota готви конкурент на Mazda MX-5

Copen Vision засега е концепция на марката Daihatsu

Наследникът на компактния спортен автомобил Daihatsu Copen ще бъде представен на изложението  Japan Mobility Show 2023. Концептуалният автомобил Vision е направен в стила на модела от второ поколение, но разполага с прилична динамика, като според някои иформации серийната версия трябва да се конкурира с Mazda MX-5.

Новата разработка на марката Daihatsu, която е част от концерна Toyota, показа Copen Vision, впечатлява с необичаен ретро-дизайн с тесни фарове и с кръгли дневни светлини. Отпред има и компактна радиаторна решетка.

Отзад са монтирани кръгли светлини и компактен спойлер. Подобно на модела от второ поколение, това е двуместен роудстър със сгъваем покрив. Размерите на Daihatsu Copen Vision са:

дължина - 3835 мм;

широчина - 1694 мм;

височина - 1264 мм;

междуосие - 2413 мм.

Новият модел се отличава с футуристичен интериор с кръгли контролни елементи. Вътре са монтирани и два компактни дисплея. Daihatsu Copen Vision е оборудван с 1.3-литров бензинов двигател с мощност над 100 к.с., който работи съвместно с шестстепенна автоматична трансмисия.

Daihatsu отбеляза също, че двигателят на Copen Vision може да работи с въглеродно неутрално гориво. Благодарение на това спортната кола няма за вреди на околната среда.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Очаквайте от концерна Тойота, както и от повечето японски марки, в близките години да пускат всякакви нишови коли. Доскоро ги считаха за нерентабилни, но заради настъплението на електромобилите, където японците са последни на опашката, са готови на всичко, само и само да запазят някакви продажби на ДВГ. Някои анализатори и най-вече твърдите фенове, вероятно ще объркат това поведение със сила, но то е точно обратното - признак на отчаяние.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    На Бентли ми прилича малко. А с този малък двигател много трудно ще се сравнява с мх-5. Иначе старото купе на Дайхатцу съм го карал и въпреки малката мощност е наистина много забавно за каране и управление по завои. Колата е много лека под 1 т. е и наистина ниското тегло си казва думата. Също така освен здравината на двигателите им е важно да се отбележи, че са и много икономични.
fallback
Последни