fallback

Porsche обяви война на спекулантите заради 911 S/T

Купувачите на модела, струващ над 300 000 евро, няма да го притежават през първите 12 месеца

С начална цена от над 300 000 евро, Porsche 911 S/T от моделната 2024 г. определено не е евтино. В момента това е най-лекият модел в семейството 911 и със сигурност ще бъде се превърне в колекционерска ценност. Малко хора могат да си позволят кола за повече от 300 000 евро и изглежда, че дори тези, които могат да си купят такава, няма да могат да я притежават напълно през първите 12 месеца. Сигурно не разбирате и ви звучи странно? Франк Мозер, отговорен за гамите Porsche 911 и Porsche 718, обяснява това по време на кръгла маса с медиите, присъстващи на Rennsport Reunion 7.

Мозер също така поясни, че този процес е специфичен за 911 S/T и че първите клиентски автомобили трябва да пристигнат през пролетта на следващата година. Този модел е най-скъпият от семейството 992, а също така е и най-скъпото ново Porsche, което можете да си купите днес.

Въпреки невъзможността за продажба през първата година, това не изключва някои собственици да решат да продадат своето Porsche 911 S/T след този период на забрана. Porsche иска да блокира въпросните спекуланти с новия си договор за собственост. Тази забрана за продажба трябва да се прилага и за модели, продавани в Европа и останалия свят.

Но най-общо казано, струва ли си 911 S/T? Както вече споменахме, това в момента е най-лекият нов 911 и с 518-те си к.с., заимстваният от 911 GT3 RS боксерен шестак определено не страда от липса на мощ.

Всеки от планираните за производство 1963 екземпляра е оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия. Програмата Paint to Sample Plus на Porsche на стойност 41 000 евро позволява 911 S/T да бъде боядисан във „всеки технически възможен цвят въз основа на представена цветна проба“. Накратко, колата вероятно си струва всяка стотинка...

Повече снимки на Porsche 911 S/T можете да видите в галерията:

fallback
  • #8
    Пропов ( преди 1 година )
    Защо пускат лимитирани серии пък после ревът, че се правило спекула и тем подобни. Да не лимитират бройките, ама тогава никой няма да плати тия 300к. Основен закон в търговията е - имаш повече търсене от предлагане(дефицит) - цената се надува(спекула). Ти създаваш предпоставката и после ревеш от ясния, очакван резултат. Нагли са тия , нагли и алчни шваби. При Ферари е друго. Те са си бутикови коли и си избират сами клиентите за лимитираните серии. И не ревът ами те отрязват занапред.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    мислиш ли че тези които имат 500 кеш са тревопасни животни или може би стоят някъде по средата на храннителната верига
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    До 5 - Проблмеът е, че са 500000 евро и без договор, какви гаранции имаш, че просот няма да звънне в полицията и да каже "Един нещаник ми открадна Поршето"? Трябва да си неква мутро или нещо такова, че да го е страх, да те прецака.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    и какъв е проблема да го преотстъпиш без договор дава ти кеш примерно 500к и новия собственик си го кара като изтече периода препвърляте собствеността и всичко е о.к. а порше като искат да си продава всеки един модел на търг
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Но не от шест цилиндров двигател. Освен това Вайпъра не става за каране, дори в права линия. Абсолютно неконтрулерумен автомобил, без никакви системи за сигурност, дори нямаше АБС въпреки, че се произвеждаше до 2017г. Това нещо няма как да го сравняваш с Порше, която пък прави колите с най-добро пътно поведение. Освен това има Поршета пипнати от 9FF и други, които ги вдигат на 1000к.с., Дори Порше през 2018г. извадиха модела 911 GT2 със 700 к.с. пак от шест цилиндров боксер. конете не са им цел
  • #3
    Факт ( преди 1 година )
    Додж вайпър имаше 650 коня още преди 10 години
  • #2
    До #1 ( преди 1 година )
    Пий апчетата и легай да ди доспиш!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Хваща окото аха да пропуснеш фактабче това е просто един биитъл с турбо номпо начетрните знаятжче това е най-псевдо спортната кола в Света
fallback
Последни