fallback

Toyota обнови най-популярния си модел

RAV4 получи двуцветна каросерия и специален „метеорологичен“ пакет

Петото поколение на кросоувъра Toyota RAV4, представен преди пет години и половина, се превърна в истински хит на пазара. Според статистиката на агенция JATO Dynamics през 2022 г. RAV4 оглавява класацията по продажби на нови автомобили с 1 160 000 единици, въпреки че това е с 10% по-малко от 2021 г. Половината от тези бройки се падат на пазарите в САЩ и Канада.

За да поддържа интереса към модела, Toyota периодично прави някои модернизация по него. Последната от тях съвпада с прехода към моделна година 2024, като базовият вариант за американския пазар получава електронния комплекс Toyota Safety Sense във версия 2.5. Той включва адаптивен круиз-контрол, системи за поддържане на лентата, наблюдение на мъртвите зони, превключване на дългите светлини и други асистенти.

Освен това сега всеки RAV4 вече е оборудван с по-модерна мултимедийна система, която поддържа актуализации по въздуха. В зависимост от конфигурацията, екранът може да има диагонал от 8,0 или 10,5 инча.

Промени има и по така наречената „офроуд“ модификация на RAV4 Woodland Edition, създадена за тези, които обичат живота на открито. Тази версия се появи преди година, като се предлага само с хибриден агрегат с 222 к.с. и задвижване на всички колела (осъществява се от отделен електродвигател на задната ос).

Основните характеристики на Woodland Edition са подсилено окачване с двутръбни амортисьори, 18-цолови бронзови джанти, офроуд гуми Falken Wildpeak AT и други дребни подобрения.

Обновената Woodland Edition получава нова броня – на нея, например, може да се инсталира държач за велосипед, а срещу доплащане се предлага и набор от опции за метеорологичен пакет (отопляем волан колело, предни седалки и сензор за дъжд ).

Освен това има нова опция за два цвята – зелен на каросерията и черен на покрива. Всичко това води и по поскъпване на версията на RAV4 за САЩ, като максималното е 650 долара. Базовата Toyota RAV4 с двигател 2.5 (206 к.с.), осемстепенна автоматична трансмисия и предно предаване вече струва 29 825, а хибридът Woodland Edition - 36 045 долара.

Още снимки на обновения RAV4 - вижте в галерията:

fallback
  • #22
    Живанши ( преди 1 година )
    Ех, ако можеше да пазаруваме на американските цени... Рав4 Prime е най-якия автомобил в историята, но 115к лв са доста пари. На американска цена са 75к което е съвършено!
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Господина дето щял да ме вози на недоразумението си по добре да се повози на мазда или хонда преди да ми хвали возилото си. В момента съм с мазда 6 дизел и няма тойота, която да се мери по стабилност, скорост и ускорение.
  • #20
    ха ха ( преди 1 година )
    Имал съм три тойоти, ярис дизел 90к. купен на 6500км, корола версо 1 бензин 135к. купена на 80000км и корола версо 2 дизел 136к.от магазина. Да, за мен тази марка от към стабилност не е добра, а за асистентите на корола версо 2 вече писах, че е недоразумение. Описания от мен случай съм го повтарял няколко пъти и винаги с поднасяне на задницата. Освен това тойотите имат слаби характеристики на ускорение спрямо останалите японски марки.
  • #19
    До бай пешо /18/ ( преди 1 година )
    Руснаците са откраднали от Тойота! Сегашното поколение на РАВ 4 е представено 2018...
  • #18
    Бай Пешо ( преди 1 година )
    Привижда ли ми се, или са крали дизайна от руснаците!? Който не вярва да погледне снимките на LADA NIVA TRAVEL от 2021 година.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички луди си вярват и той не прави изключение. Пише с различни имена, отговаря си сам, измисля си, прави някакъв театър, но най-важното е че си вярва на лъжите.
  • #16
    До 15 ( преди 1 година )
    Вярваш ли си..
  • #15
    до 13 ( преди 1 година )
    Така е, само в едно грешиш - качеството на изработка и материали НИКОГА не е било по-добро от на европейските, нито дори на същото ниво. Разбира се, изключвам някои временни недоразумения като Опел, които след 90те тръгнаха надолу, но те всъщност бяха американци.
  • #14
    MythBuster ( преди 1 година )
    Не пиша за неща от които не разбирам, за разлика от вас. Чета мнения и събирам информация. Като например потвърждението, което имам и като личен опит, че една toyota може да докара 4,8 на 100 разход, но на магистралата с нормална скорост харчи 7,5, колкото и да се опитвате да ми пробутате 4,5/100. RAV4 не съм карал и нямам мнение. Имам познати с такива и са доволни. Да ми припомните кога съм плюл по конкретен модел на toyota? Харесвам тази марка. Не ми харесва визията и за бъдещето.
  • #13
    Иванов ( преди 1 година )
    Японските коми не са тва , което бяха. Качеството им на изпълнение( интериор, екстериор) е вече по-зле от на европейските. Само двигателите са малко по-добре от европейските , но нямат нищо общо със старото японско качество. Една Шкода вземе - сглобена е по- прецизно и качествено.
fallback
Последни