fallback

Собственици на „китайския Land Cruiser” посочиха слабостите му

Tank 500 записва успехи на пазара, но се оказа с доста проблеми

Още при премиерата си всъдеходът Tank 500 получи прякора „китайския Land Cruiser Prado”, което ясно показваше към какъв тип клиенти ще бъде насочен модела. Той се появи на пазара преди 1,5 години, като до момента от него са продадени над 25 000 бройки. И това доведе както до положителни, така и отрицателни отзиви от страна на собствениците му, съобщава изданието NJCar.

Сред предимствата на всъдехода се посочват стилния и брутален дизайн, удобно и ефективно окачване, добра звукоизолация, много просторния интериор, високата проходимост, както и наличието на всички модерни опции, включително „прозрачен капак“. Недостатъците обаче не са никак малко, стана ясно от коментарите на хора, които притежават Tank 500.

В много отношения проблемите са свързани с работата на деветстепенната автоматична скоростна кутия, която е собствена разработка на Great Wall. Неясният алгоритъм на работа е много досаден за шофьорите и от време на време води до хаотична смяна на предавките. Понякога автоматичната трансмисия също е много бавна и забавя превключването на скоростите, което може да бъде опасно - при изпреварване на магистрала, например. В Китай вече са направени промени във фърмуера на автоматичната трансмисия, но това не е подобрило значително нейната работа.

Друго оплакване е, че 3,0-литровият V6 двигател харчи прекалено много гориво. В градски условия разходът може да достигне 20-25 литра на 100 километра. Също така трябва да се отбележи, че този мотор трябва да се кара само с бензин с по-висок октан, което е проблем в някои районите на Китай.

Tank 500 е оборудван с мултимедийна система с голям 14,6-инчов екран, но отзивчивостта на интерфейса създава проблеми на водача. Често възникват и различни грешки, включително проблеми с приложенията.

В Китай също така бяха изразени определени оплаквания относно високите разходи за поддръжка на всъдехода. В същото време сервизният интервал на модела е 7500 км, което означава по-често харчене на пари за обслужване.

Освен това колата получава много ниски оценки за надеждност, с проблеми като неизправност на фаровете и повреда на сервоуправление. Някои от тях бяха отстранени още в самото начало на производство, но други остава дори 18 месеца по-късно.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Това с високо октановото гориво е смях
  • #1
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Лъскаво отвън и отвътре и дотам му свършват предимствата. Забиваща мултимедия, умопомрачителен разход на гориво, ниска надеждност и прекалено кратък интервал между обслужванията. Като всяко друго китайско нещо и тук не са избягали от себе си - да има външен вид да се продаде, пък другото няма значение.
fallback
Последни