fallback

Поредният C8 Corvette беше разбит в сервиз на дилъра

Вижте как чисто новата спортна кола пада от подемника (ВИДЕО)

Чисто нов Chevrolet Corvette ZO6, моделна година 2023 г., претърпя сериозни щети, когато падна от подемник в сервиза на дилърство на GM. Спортната кола е качена за последен преглед, преди да бъде предадена на клиента, а инцидентът е записан от камера за наблюдение и, разбира се, публикуван в интернет.

Интересното е, че това е третият известен случай с C8 Corvette, при който се случва такова нещо. На записа се вижда как червеният автомобил е поставен на подемника, когато задната част внезапно започна да се накланя, за да се стигне до злощастното падане. Едно от подигащите рамена е пробило каросерията на спортната кола, причинявайки големи щети на страничната престилка, вратата, задния панел и страничния прозорец.

Положението допълнително се влошава от факта, че Corvette се приземи върху задната си броня и последвалото приплъзване причинява още щетите както по каросерията, така и по долната част, което означава по-голям и по-скъп ремонт.

Кадрите бяха споделени в YouTube от Джейсън Гръб, като събраха много коментари. Единственото положително нещо при инцидента е, че няма пострадали хора, тъй като в момента на падане в сервизното хале не е имало никой. Щетите по колата обаче са доста, така че не е изключено тя да бъде обявена за „пълна щета“ и съответно да бъде бракувана. А собственикът ще трябва да почака, докато бъде произведен нов автомобил, което няма да бъде скоро.

Както вече става дума, това е третият подобен инцидент, при който C8 Corvette пада от подемник в сервиз. Предишните случаи са от 2020 и 2021 г., като подсказва, че има някакъв проблем. Според собственици на автомобила той се дължи на неправилното позициониране на повдигащите рамена, съчетано с разпределението на теглото на спортния автомобил със средно разположен двигател.

Според CorvetteBlogger, този проблем е толкова разпространен, че някои собственици са предприели стъпки за справяне с него. Например, те са инсталирали яркочервени анодизирани шайби за повдигане, за да покажат ясно на хората в сервиза къде трябва да се постави повдигащото рамо, когато работят по колата.

fallback
  • #6
    Бургазлията ( преди 1 година )
    Не е виновен нито подемника нито механика.Тази кола все едно от хартия е направена.Направо "ламарината"подаде под собствената тежест на "автомобила".
  • #5
    Илиян ( преди 1 година )
    Ауч, това заболя като видях видеото.
  • #4
    Пропов ( преди 1 година )
    В сервизите има доста безхаберници. За БГ е ясно, сега знаем и за Щатите. Ама все пак говорим за дилърски сервизи, и точно там май са най бездарните.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    тези четири точкови повдигачи кой ги измисли
  • #2
    До долния ( преди 1 година )
    А кво да купуваме кинефите на германците ли
  • #1
    аре ( преди 1 година )
    и по-добре, да го бракуват - и в кофата. най-много смъртни случай има с корвети. шофьора да е благодарен
fallback
Последни