fallback

Неща, които трябва (и не трябва) да казвате, когато оставяте колата си в сервиза

Съветите са на механик, който има сериозен опит в общуването с клиенти (ВИДЕО)

Оставянето на кола в сервиза може да се окаже трудна и неприятна задача, защото е много важно да знаете как да си общувате с хората, на които поверявате превозното си средство за ремонт. YouTube-каналът The Car Care Nut, който всъщност се управлява от един човек, представящ се като AMD (собственик на сервиз) предлага някои съвети за ефективна комуникация с хората в сервиза, включително нещата, които трябва да избягвате да казвате, и други, които трябва задължително да споменете.

Нещата, които трябва да избягвате да казвате, е че не не знаете нищо за колите. Това буквално ще „развърже ръцете“ на хората в сервиза, които при всяка подобна ситуация ще се опитат да измъкнат още пари малко пари от портфейла ви.

Друго важно нещо, което трябва да избягвате, е да казвате на механиците какво трябва да правят. Ако им покажете, че имате познания, независимо на какво ниво и че искате от тях да бъде направено „това, това и това“, вероятно ще си навлечете проблеми. Добрите сервизи сами диагностицират проблема и след това си вършат работата. А лошите просто ще извършат ремонта, който се поискали и след това само ще вдигнат ръце, ако това не реши първоначалния проблем.

И накрая, AMD предлага няколко съвета за подобряване на ицелия процес Първо, бъдете честни и откровени. Вие искате това от вашия сервиз и това, че казвате истината, улеснява решението на проблема. Трябва да бъде директни и открити за всичко, което искате да се направи, като не се притеснявате да питате и за гаранция по ремонта.

Също така трябва да се уверите какви части влизат в колата ви. Ако искате оригинални части, които ще издържат толкова дълго, със сигурност ще трябва да платите по-скъпо за тях. И обратно – ако не държите на качеството, ще спестите пари, но трябва да сте наясно, че това крие съответните рискове.

fallback
  • #4
    23МЛА ( преди 1 година )
    Мн трудно е да се даде обективен съветпри работата с нашите "майстори" в Бг..С лукавите Бг "майстори" хитреци и високомерни тарикати, е почти невъзможно да се разминеш без тарикатлъците им, костващи пряко дране на кожи. Има и лъжци, има и разтягащи локуми тарикати, има и алчни откачалки които ще свършат работата точно, но дори и за дребна такава, ще искат стойността на колата в кеш. Балканско "дай-вземи" с което са свикнали да печатат луди пари встрани от прожекторите. А как само подбират.. ...
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Точно така е. Друго опасно нещо е да се похвалите пред бояджия, че сте си направили основен ремонт на двигателя докато сте си оставили колата за боя. Или отиваш за гърне и си тръгваш без катализатора. Един такъв яде шамари. А онези, "доверените" т. е. застрахователни сервизи? .. Нови водни, маслени помпи и т. н. консумативи и пр. се свалят и заменят със стари такива за минути, а колата престоява там дни наред. Имайте го на предвид. Трябва да си снимаш частите по отделно и да сверяваш номерата.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    До сега не съм намерил майстор, който като погледне под капака да не каже :"Да му е... родителницата, този дето ти е правил колата си е оставил ръцете"
  • #1
    Шифиора ( преди 1 година )
    Аз пък си мислех, че има специални думи или пароли. Пък то се оказа...едно нищо. Бравос
fallback
Последни