Оставянето на кола в сервиза може да се окаже трудна и неприятна задача, защото е много важно да знаете как да си общувате с хората, на които поверявате превозното си средство за ремонт. YouTube-каналът The Car Care Nut, който всъщност се управлява от един човек, представящ се като AMD (собственик на сервиз) предлага някои съвети за ефективна комуникация с хората в сервиза, включително нещата, които трябва да избягвате да казвате, и други, които трябва задължително да споменете.
Нещата, които трябва да избягвате да казвате, е че не не знаете нищо за колите. Това буквално ще „развърже ръцете“ на хората в сервиза, които при всяка подобна ситуация ще се опитат да измъкнат още пари малко пари от портфейла ви.
Друго важно нещо, което трябва да избягвате, е да казвате на механиците какво трябва да правят. Ако им покажете, че имате познания, независимо на какво ниво и че искате от тях да бъде направено „това, това и това“, вероятно ще си навлечете проблеми. Добрите сервизи сами диагностицират проблема и след това си вършат работата. А лошите просто ще извършат ремонта, който се поискали и след това само ще вдигнат ръце, ако това не реши първоначалния проблем.
И накрая, AMD предлага няколко съвета за подобряване на ицелия процес Първо, бъдете честни и откровени. Вие искате това от вашия сервиз и това, че казвате истината, улеснява решението на проблема. Трябва да бъде директни и открити за всичко, което искате да се направи, като не се притеснявате да питате и за гаранция по ремонта.
Също така трябва да се уверите какви части влизат в колата ви. Ако искате оригинални части, които ще издържат толкова дълго, със сигурност ще трябва да платите по-скъпо за тях. И обратно – ако не държите на качеството, ще спестите пари, но трябва да сте наясно, че това крие съответните рискове.