fallback

Електромобилите предлагат повече технологии, но не всички работят добре.

Моделите с ДВГ все още носят по-голямо удовлетворение на потребителите

Почти всички производители на електрически автомобили предлагат много технологии за своите модели, с които могат да изненадат потребителите, но за съжаление не всички от тях функционират правилно, сочи проучване на J.D. Power.

Изследването на технологичния опит, както го определят експертите,показва, че електрически превозни средства имат повече проблеми на 100 бройки, отколкото традиционните модели, оборудвани с ДВГ. Те са свързани с дистанционното подпомагане при паркиране, вътрешно управление с жестове и други модерни технологии.

Резултатите от проучването на J.D. Power, показва, че електромобилите имат 46% по-високи първоначални проблеми с качеството, отколкото превозните средства с ДВГ. В допълнение, удовлетворението от електрическите превозни средства е по-ниско в повечето категории от проучването на автомобилната производителност, производителност и оформление (APEAL).

„Консенсусът в индустрията е, че повечето електрически превозни средства (BEVs) трябва да предложат много авангардни технологии, за да се конкурират с високотехнологични играчи като Tesla“, коментира Катлийн Ризк, директор за сравнителен анализ на потребителското изживяване и технологии в J.D.Power.

„Успехът ще зависи от тези производители, които могат да работят безупречно, като същевременно предоставят едно и също потребителско изживяване за онези, които са технически разбирани, и тези, които не са“, добавя експертът.

fallback
  • #13
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    Я пак виждам,уверявайки се за пореден път,че ХюнДАЙ Мадъ Ко. заедно с великолепния и водещ стилен любимец GENESiS са в челната редица, както в технологично, така и във всяко 1 друго отношение и просто немат стигане - особено от ГЕРМАН.фаворити на нашта НЕ0риентирана младЕЖ, която хабер си нема от РЕАЛно кач-во, визия, возия, комфорт, уют, люкс и уникалност при избора СИ! Нищо ново под Слънцето, особено за премиум-бранд на 1 хубава ДЕТСКА възраст от цели 8 годинки /когато пуска 1 си LUX-модел!/
  • #12
    Fhbhh ( преди 1 година )
    Никой не ми пречи, но по магазините няма нито москвичи, нито дърва, таке че изборът е като при изборите при "Бай Тошо" и в С.Корея.
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е кой ти пречи да си купиш Москвич 412? Да се отопляваш на дърва и да си светиш със свещи? Не съм чул за такава забрана! Защо трябва да мрънкаш, действай!
  • #10
    Ттднчмв ( преди 1 година )
    Аз лично искам именно по-нетехнологична ел. кола, но щом пък "специалистите" казват, че искам повече технологии, кой съм аз, че да споря.
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    Автокоректора пак е поправял след мен. Извинявам се! Да се чете :Това сигурно си го мислиш, защото са изгорели няколко електромобила във Варна тази година, които лично си виждал с очите си, но никой Варненец, или варненски пожарникар не е видял.
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    Това сигурно си го мислиш, защото са изгорели няколко електромобила върна тази година които лично си виждал с очите си но някой Варна днес само ви варненски пожарникар е видял. Е как да ги види като тези неща се случват само в твоята паралелна реалност в която горят тесли всеки ден. Да не би да ти е изгорял гаража с дърводелските инструменти?
  • #7
    Гост ( преди 1 година )
    Електромобил втора употреба може да си купи само обратното на остър човек.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Технологията които дори създателите им не са наясно за къф chep служат, камоли да подобряват изживяването
  • #5
    MythBuster ( преди 1 година )
    С кое какво ще се случи на вторичния пазар? Цените на електромобилите ще падат втора ръка когато пазарът се пренасити с тях, а цените на автомобилите с ДВГ в такъв случай ще се сриват. Ако има евтини електромобили, предполагам че никой няма да търси автомобил с ДВГ на подобна цена. И обратно. Ако електромобилите наистина са толкова добри и първият им собственик ги задържа повече години, ще са скъпи и на вторичния пазар, което ще задържи и цените на ДВГ, защото няма да има предлагане. Ще видим.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    като презрере пазара на електрички ще е интересно какво се случва на вторичния пазар
fallback
Последни