fallback

Най-добрите plug-in хибриди на 2023 година

Тези 10 модела се отличават с производителност и нисък разход

Превозните средства с plug-in хибридно задвижване (известни още като PHEV) в последно време набират все по-голяма популярност на пазара на нови автомобили. Те са предпочитани основно заради ниския разход на гориво в градски условия, където заради по-ниските скорости е възможно движение на електричество. Съответно и нивата на вредни емисии при тях също са по-ниски, което означава и по-ниски данъци. Това накара британското издание WhatCar? да направи своя класация на най-добрите PHEV-модели, предлагани на пазара. В списъка са включени 10 модела, които освен впечатляваща производителност, предлагат и нисък разход на гориво.

Най-добрите plug-in хибриди на 2023 година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Цитат от мнение на дилър от САЩ: "Много собственици на PHEV ги обявяват за продажба още 1-2 години след покупката им, но това е проблем за нас, тъй като търсене практически няма"!
  • #11
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Аз пък четох, че точно BMW 330e бил "ненужен, безмислен и особено скъпо модел", както и много други подобни на него, тъй като обещаваните 50-60 км, всъшност били доста по-малко.
  • #10
    По добре е да напише ( преди 1 година )
    най-скъпите плъгин хибриди
  • #9
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 6 и 8. Като говорим за факти, колко грама на километър отделя от гумите аналогичен дизелов или бензинов автомобил? Или това няма значение? И обикновено фактите са с цитати и източник на информация. Вашият източник на информация който цитирахте говореше за грамове на километър, а не за милиграми. Тези 80 мг не са фини прахови частици, а въглероден диоксид за производството на гумите от статия публикувана тук. Като искате факти недейте да си ги измисляте и да ги манипулирате! Дайте източника!
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6: Теслю не обича фактите от реалността. Утре пак ще повтаря същите мантри че електромобилите били спасението на човечеството, а пък Тесла щяла да продава 20 милиона автомобила на година.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Туй реклама на Киа ли я, не че нещо ама как може в САЩ да са по-евтини, по-големи и все пак кола бедни американци като цяло?
  • #6
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Тесльо, колко пъти трябва да ти се повтори, че емисиите на финни частици от гуми са около 20 пъти по-високи от лимита за емисии от ауспух по Евро 5, който дори някои дизели без филтър покриват, а бензините са 100-1000 пъти по-ниски. 4 кг износен грайфер за 50 000 км са 80 мг/км, лимита по Евро 5 е 4.5 мг/км.
  • #5
    MythBuster ( преди 1 година )
    Долен, май не схващаш, че е например range rover под номер 6 в статията харчи 15 киловата часа ток плюс още 4 литра бензин за да измине, 100 километра градско, а производството на ток не е без емисии, както упорито ни напомняте. Само че един електромобил харчи толкова ток за да измине 100, а не 60 км без да харчи четирите литра бензин, емисиите от които се отделят по улиците и биват вдишани от гражданите, но най-много вредят на децата.
  • #4
    MythBuster ( преди 1 година )
    Пръцльо, Не ти ли омръзна да цитираш онази статия, която твърди че до морето и обратно отделяш 10 кг финни прахови частици от гумите и за живота на едни гуми с общо тегло 30 кг от тях се отделят 600 кг фини прахови частици, докато се изтъркат три-четири милиметра от тях. Никой не ти пречи да им вярваш, но поне не се опитвай да ни го пробуташ този мит. Отдавна го разбихме само с помощта на математиката.
  • #3
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    До 1: Точно така - пълно безумие са тия регулации. Но най-абсурдното е че същите водят електромобилите да са с нулеви емисии, а те на практика са с по-високи кенцерогенни емисии на фини частици от хибридите.
fallback
Последни