fallback

Новото Mitsubishi L200 получи само дизели

Пикапът запазва рамната си конструкция и ще се предлага в два варианта на 4х4

Японският производител Mitsubishi представи шестото поколение пикап L200. При смяната на поколенията известният още като Triton модел е запази рамната си конструкция, но самата рама е нова, като е по-здрава и по-твърда от тази предшественика.

Петото поколение L200 е на пазара 2014 г., а през 2018 г. претърпя фейслифт. Сега излиза новата генерация на модела, коятто може лесно да се различи още по външния вид. Пикапът има по-брутален, ъгловат външен вид, увеличена решетка на радиатора и нова двустепенна оптика. В самата компания новата концепция за дизайн се нарича Beast Mode („зверски режим“).

Новият L200/Triton превъзхожда предшественика си във всички отношения - той е по-висок, по-дълъг и по-широк, а разстоянието между осите също е увеличено. Каросерията е станала по-здрава заради използването на стомана със свръхвисока якост. Рамата също е станала по-здрава, като устойчивостта на усукване се е увеличила с 60%, а твърдостта на огъване с 40%. Предната част на пикапа е с независимо окачване на двойни напречни носачи и непрекъсната ос на пружини отзад. Задни спирачки са с барабан.

В салона все още има аналогов приборен панел и изобилие от физически бутони, докато самата кабина е станала по-просторна, а в декорацията вече е използвана по-добра пластмаса. Качеството на материалите за тапицерия също се е подобрило.

След смяната на поколенията L200/Triton ще се предлага с нов дизелов двигател, който дебютира за първи път миналата година на Nissan Caravan. Това е 2,4-литров агрегат, който се предлага в три варианта на мощност- 150, 184 и 204 к.с. (предишното поколение нямаше модификация с 204 коня).. Агрегатът работи с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична скоростна кутия Jatco.

Задвижване е задно или към четирите колела, като се предлагат два варианта 4х4. Първият е с твърд кабел Easy Select 4WD, а вторият - Super Select 4WD-II, разполага с централен диференциал (разпределя сцеплението в съотношение 40:60 в полза на задната ос), редуктор и няколко режима на работа за различни видове покритие.

Друга иновация е системата AYC (Active Yaw Control), която спира вътрешното предно колело, за да намали радиуса на завиване. Появили са се също електрически сервоусилвател на волана, адаптивен круиз-контрол и набор от електронни асистенти, включително система за поддържане на лентата.

Още снимки на новото L200 - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    Аз съм ( преди 1 година )
    И къде може човек да си го купи в България?????
  • #2
    До по долния ( преди 1 година )
    А представи си фв какво противопоставят на това недоразумението Ъмарок
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Добра машина е, работен кон. Подобрили са доста неща. Само малко предницата са я "пресолили" и прилича на някой стар камион от 60-те години. На предния модел май беше по добре.
fallback
Последни