fallback

Пробегът на пикапа на Tesla се оказа много по-малък от обявения

С едно зареждане серийният Cybertruck изминава само 563 километра

Пробегът на електрическия пикап Tesla Cybertruck с едно зареждане на батериите е близо 2 пъти по-малък от обявения при представянето на автомобила. Това твърди потребител на социалните мрежи, който твърди, че информацията му идва от служители на завода, където се произвежда електрическото превозно средство.

По време на презентацията на Tesla Cybertruck през ноември 2019 г. беше обявено, че пикапът ще може да измине 998 км. Сега обаче се оказва, че пробегът с едно зареждане е едва 563 км, което прави пикапа на Tesla аутсайдер в сегмента. Електрическият Chevrolet Silverado, например, осигурява пробег от 724 км, колкото изминава и Rivian R1T. Дори мощният GMC Hummer EV 3X е в състояние да измине 613 км, когато е напълно зареден.

Както е известно, серийното производство на Cybertruck най-после стартира, след като на няколко пъти беше отлагано и първите бройки от електрическия пикап вече слязоха от конвейера на завода на Tesla в Тексас. Те ще бъдат доставени на собствениците си до края на годината, като в компанията планират дотогава да бъдат произведени около 2000 бройки от модела.

По-интересното обаче е каква ще бъде неговата цена. При премиерата преди близо 4 години Илон Мъск обяви, че базовата версия ще струва 39 900 долара, а топ-вариантът ще започва от 49 900 долара. Само преди ден обаче Ford намали рядко цената на своя електрически пикап F-150 Lightning с цели 10 000 долара, като коментарът на Мъск беше, че това е страхотна кола, която обаче е прекалено скъпа.

Подобни изявления карат много експерти да смятат, че Cybertruck ще струва по-малко от 50 000 долара, защото след намаляването на цената Ford F-150 Lightning започва именно от толкова. В момента продуктите на Tesla се радват на огромно търсене в цял свят и производителят на електромобили може да си позволи намаляване на цените, за да окаже допълнителен натиск върху основните си конкуренти.

fallback
  • #39
    До 38 ( преди 1 година )
    Още една сентенция: Човек започва да обижда, когато няма други аргументи. Аз говоря с факти и практически примери а отсреща получавам само личностни нападки без никакви факти, цифри, практически примери или нещо подобно. Само рекламни лозунги и обиди. Но пък е забавно да се гърчат, като им зададеш конкретен въпрос, на който със сигурност знаят отговора, но не е политически коректно да го кажат .
  • #38
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 37.Много си далече от професора,по скоро си в групата на тримата г.......аци.
  • #37
    анонимен ( преди 1 година )
    Един професор дори с изтъкването на 100 факта не може да убеди 10 глyпaка, че грешат, но един глИпак може да убеди 10 професора, че грешат само с един единствен факт.
  • #36
    анонимен ( преди 1 година )
    мн зле е този пикап
  • #35
    До 34 ( преди 1 година )
    Благодаря колега! То си има и сентенция по въпроса: за един професор е от трудно до невъзможно да убеди 10 глупави хора че грешат, но и най-глупавият човек може да убеди 10 професора, че грешат като се аргументира и те всички ще си признаят грешката. Така че си прав. Въпрос на интелект е да си признаваш грешките, защото само тогава може да ги видиш! Благодаря и за прошката, но не беше необходимо.
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    До 33.Не ти е за първи път да се объркал.За човек с твоя интелект ти е простено.
  • #33
    До 29 ( преди 1 година )
    Прав си объркал съм се. Мисля, че е 30х беше стоманата.
  • #32
    анонимен ( преди 1 година )
    Това си е камион, така че нищо чудно да се кара с професионална книжка, пък и да не отговаря на стандартите за леки автомобили при сблъсък с пешеходец. другият вариант е да играят с пластмасови брони или нещо такова. А да тръгнеш с този пикап на околосветско пътешествие е смешно дори да си го помислиш.
  • #31
    До 29 ( преди 1 година )
    То и ДВГ пикапите с такъв размер не е много трудно да минат 3.5 тона така, че нищо ненормално..
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    пак ще ви го напиша електрическите автомобили са проектирани за големи мегаполиси а не за грандтуринг по света поне на този етап пътуването на големи разстояния е кошмарно поради липсата на единен световен стандарт за зареждане както и на глобално приложение за съвместими зарядни станции има места където интернет не е достъпен както и електричеството вместо човечеството да влага всички свои научни изследвания за своето развитие се чуди как да нулира популацията на себеподобни
fallback
Последни