fallback

Електромобилите притесняват жените

Проучване показа сериозен дисбаланс между половете по отношение на колите на ток

Проучване във Великобритания показа огромен дисбаланс между половете по отношение на електрическите автомобили - от 2000 собственици и потребители на коли, задвижвани изцяло на ток, само един на всеки 10 е жена.

Анкетата на независимото приложение за зареждане на електромобили - Bonnet, установява и още една любопитна тенденция. Домакинствата с по-високи доходи са много по-склонни да притежават електрически автомобил. Почти една трета от шофьорите на такива коли посочват, че доходът на семейството им е над 94 000 евро.

„Изследването ни показа, че мъжете предпочитат електрически автомобили – каза Патрик Райх, изпълнителен директор на Bonnet. – Само един на десет от запитаните се идентифицира като жена. Това е празнина, която трябва да бъде преодоляна. Всеки трябва да може да използва електрически автомобили.“

Според Джини Бъкли, основател на сайта Eletrifying.com, причината за дисбаланса се дълги на несигурността на дамите при използване на обществени зарядни устройства.

„Ние знаем, че жените пряко влияят върху 85% от всички решения за закупуване на автомобили и 46% от притежателите на шофьорска книжка във Великобритания са жени. Явно има сериозен дисбаланс на половете при притежание на електромобили, като това трябва да се промени бързи – както от индустрията, така и от законодателите“, твърди Бъкли.

Според нея, всеки, независимо от пола си, трябва да се чувства комфортно при преминаване към задвижвано с електричество превозно средство и това не може да стане, без да се обърне внимание на опасенията на водачите. Данните показват, че 25% от шофьорите все още не се чувстват уверени, когато трябва да зареждат електромобилите си на обществени места. И по-голяма част от тях са именно представители на нежния пол.

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 9 месеца )
    *** агитирай милионите пътуващи на Калотина,Кулата,Дунав мост,Маказа и Капитан Андреево да слязат от автомобилите и да си купят електрокари,които за 10 секунди зареждат по 500 км.Боя не ти мърда,може и друго да ти се случи.
  • #20
    До 19 ( преди 9 месеца )
    Не виждаш ли, че 10 секундните зареждания по 500 км всяка нощ не им стигат за годината, защото всеки себеуважаващ се антиелектрик зарежда по 30 лв на седмица и изминава по 1000 км на ден, което са 365 000 км годишно. А заредените от контакта и му осигуряват само 180 000 км, които са им напълно достатъчни! Също така си представят обиколката на Европа, нещо като качване от къщи, първа спирка след 1400 км за пет минути да заредиш, обръщаш караш 1400 км и се прибираш без да спираш никъде другаде.
  • #19
    До 18 ( преди 9 месеца )
    Мани ги пълна карикатура, хората които карат до по-далеч от съседните държави са 1-2% ..
  • #18
    До 17 ( преди 9 месеца )
    Така е колега, ние антиелектриците всяка сутрин излизаме, обикаляме Европа и вечер се прибираме, нали!
  • #17
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 16.Това важи само,ако караш градско и до работа.Я тръгни надълго да те видим една обиколка на Европа как ще ти излезе.
  • #16
    До 14 ( преди 9 месеца )
    Общото е че и двете ги включваш вечерно време в контакта за 5 секунди, а сутрин ги изключваш за 5 секунди и ги ползваш цял ден, а другата вечер цикъла се повтаря и така губиш по 10 секунди на зареждане.
  • #15
    анонимен ( преди 9 месеца )
    при жените акъл и мензис не им ли дойдат навреме не ги чакай
  • #14
    До 9 ( преди 9 месеца )
    Ами зареждането на талафона си е доста неприятно.Но все чак талафона е статичен продукт до толковя доколкото можеш да го ползваш и докато се зърежда а колата докато се зърежда е малко неизпоозваема
  • #13
    Малиии ( преди 9 месеца )
    Жените какво ли не ги притеснва - от цuкъла до липсата му...
  • #12
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Само жените ли виждат, че е принципно невъзможно електрическите коли да станат масови, защото няма къде да се зареждат? Изненадан съм.
fallback
Последни