fallback

Mercedes научи колите си в Европа да изпреварват сами

Новата технология не изисква никаква намеса от страна на шофьора (ВИДЕО)

Mercedes-Benz започва да предлага моделите си в Европа със система, която позволява да се изпреварват автономно по-бавно движещи се автомобили. Досега тази функция беше достъпна само за клиентите в САЩ и Канада.

Германският производител обяви, че пускането на технологията съвпада с първите доставки на новия Mercedes-Benz E-Class, която беше представена неотдавна. Този модел има способността да сменя лентата автоматично при определени обстоятелства.

Самата автоматичната смяна на лентата вече е позната на много шофьори на луксозни автомобили, но в случая на E-Class функцията работи при скорости между 80 и 140 км/ч. Пътят трябва да има ограничение на скоростта и колата трябва да е оборудвана с MBUX навигация, за да може водачът да използва асистента.

Нова функция позволява автоматично да се изпреварват по-бавни превозни средства. Тя е неразделна част от комплекса Active Distance Assist DISTRONIC с Active Steering Assist. Ако отпред се движи по-бавно превозно средство, Mercedes-Benz може автоматично да се премести в съседната лента и да изпревари напълно автоматично.

В същото време системата не изисква допълнителни действия от водача за автоматична смяна на лентата. Ръцете на шофьора обаче винаги трябва да остават на волана за безопасност - в случай на непредвидена ситуация той трябва да бъде готов да поеме контрола.

fallback
  • #14
    Ал ( преди 1 година )
    Глупости...
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    като разкарат и пътниците и ще гледате как един автомобилчета ходят насам натам като не искаш да караш има си обществен транспорт
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Като махнат изцяло водача на мпс, ще има приятно пътуване за всички
  • #11
    До 10 ( преди 1 година )
    А как бачка бе пич? Ти как се научи да вървиш? Мама и тати ти обясниха всички основни принципи на теория и ти тръгна да тичаш? Научил си се с много падания, като абсолютно всички останали, точно както след това си се научил да караш колело, ски, но най-добрият пример за аналогия с автопилота е плуването, където ако няма кой да ти помага да ти поправя грешките докато се научиш ще, се удавиш. Това е разликата между автопилота на mercedes и Tesla. При mercedes са заложени предварителни блокови схем
  • #10
    Обаче до 8 ( преди 1 година )
    Човешкия мозък не бачка така
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Звучи добре. Мисля че е честно първо борда на Мерцедес да се възползва от тази благинка, и ако оцелеят след шофиране 6 месеца с включен автопилот, да го предоставят и на нас простосмъртните, щото чичо Илон го возят със самолет напред назад, но иначе клиентите му получават "автопилот"...
  • #8
    До 7 ( преди 1 година )
    Илон Мъск редовно си ползва автопилота да ходи на работа. Но именно за това разработват пето ниво, а са го сертифицирали само като второ, а след това смятат да скочат направо на пето, за да може шофьора да е отговорен във всеки един момент и постоянно му се втълпява че трябва да следи обстановката и да поправя грешките на автопилота, защото той се самообучава именно от грешките си, точно като човек. Невронната мрежа по принцип работи точно като човешкия мозък и се самообучава.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Когата ина система, на която главните инженери, собствениците на марката и големите и веститори вярват толкова,че да си сложат децата на задната седалка и да ги пратят някъде, само на автопилот, тогавя ми се обадете.
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До колегите 1 и 3 - за това с автопилота на Мерцедес няма нито един инцидент, а автопилота на Тесла уби десетки... но всъщност имате подкрепата ми, по принцип това е форма на естествен подбор...
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Той вече не е шофьор а пътник! Не благодаря!
fallback
Последни