fallback

10 автомобила с повече от 1000 километра автономност

Напълно очаквано, повечето модели в стисъка са с дизелови двигатели

Факт е, че в последно време автомобилите, които могат да изминат над 1000 км с едно зареждане на резервоара, намаляват. Това се дължи основно на жестоката атака срещу дизелите, който обаче все още има свои поддръжници. Такива са шофьорите, които всекидневно изминават големи разстояния и искат да спестят пари от гориво. Затова и с помощта на изданието Motor1 ви представяме 10 автомобила, които, поне на теория, могат да изминат 1000 км с един резервоар. Повечето от тях са дизелови, като няма нито един plug-in хибрид, въпреки отличната ефективност на този тип превозни средства. Те обаче все още са далеч от „замърсяващите дизели“, които продължават да са водещи в тази област.

10 автомобила с повече от 1000 км автономност (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    Разстоянието от София до Бургас е 370 км и ако караш със 150 ще изминеш 450 км за 3 часа.
  • #24
    До 23 ( преди 1 година )
    Почти мога да се обзаложа че караш toyota. Миналия месец ходих до морето с една toyota corolla verso и се чудих защо като карам със 140 което за този автомобил не се струваше доста, постоянно ме изпреварват. После обърнах внимание в навигацията че ако на километража 140 всъщност се движа с малко над 120. А иначе със скорост 140 на автопилота, с намаляване на скоростта заради ремонти като през почти цялото време кара автопилота и в никакъв случай не надвижена 140, тесла модел 3 стига за под 3ч
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    18, това за колко време една кола стига до някъде зависи от това как се кара а не от това дали е ДВГ или ток. За да стигнеш от София до Бургас за 3ч, трябва да караш над 150 почети перманенто и без да спираш, което за ел кла би било малко критично. Предвид трафика, дори залагам на 160 и нагоре. Лично до Пловдив (130км) съм карал 160-170 (когато може, без да светкам или натискам), но пак ми трябваше 1ч и малко.
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    Не виждам тук Пасата ми В8 190 кс, който изминава 1050 км по магистрала без зареждане. Ако го тътря с 90 км/ч, при която скорост гори около 4,2 /100 пробега ще нарастне до около 1500 км, това при 70л резервоар. Електическия с мапа за зарядните може да заповяда със сметките
  • #21
    До 20 ( преди 1 година )
    А защо мислиш, че няма? Лично аз имам три киловата фотоволтаична централа върху къщата си. А правилният въпрос е защо само толкова? Ами защото не ми се занимава с бюрокрация, която приравнява моите три киловата централа с някоя мегаватова централа за милиони и ми искат същите документи. Просто не ми се занимава с глупости, докато не намалят бюрократичните изисквания и произведеният ток и е за лично ползване. Около 30-40% годишна остава неизползван. А друга голяма част я ползвам без нужда.
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    странно защо соларни паркове не се изгражт върху сгради в режим на етажна собственост или върху частни и публични сгради
  • #19
    До 18 ( преди 1 година )
    Така е. Например гостенина и турбо, зареждат за 1400 км за 5 минути и по техни думи карат с средна скорост 90 км в час по магистралата. От София до Бургас стигат, за 4,5 часа, но за тях е много по-важно че са заредили само за пет минути и няма значение че един електромобил стига за 3 ч до морето за 100 лв по-малко отиване и връщане. Е щом За вас само времето за зареждане е важно двигателя те са с вътрешно горене са много по-добри. Кой спори с вас по тази тема! И аз карам ДВГ, защото ми е по-изг
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    14-ти, типично по елекртически, въртите сучете и стигате до любимата тема краставицата е 99% вода. В случая не става дума дали са 9 или 13 мин или да си фатални или не. Пак и за последно обяснявам - за същото време за което ти зареждаш 40квч (10мин), един с ДВГ пълни до горе. Ако ти изминаваш 200км, ДВГ ще е 6-700+. До любимия слънчак, единия ТРЯБВА да се види с набора, а другия ако иска. На финала единия търси пак контакт, другия бира., защото има поне за половината път още
  • #17
    Реалист ( преди 1 година )
    Екологични автомобили, задвижвани от неекологични батерии, захранвани от ток, произведен от екологични слънчеви панели, които не подлежат на екологично рециклиране, разположени на плодородни български земи, на които може да се отглеждат екологични плодове и зеленчуци, вместо да се внасят нееокологични такива! Екология отвсякъде!
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Но пък като си се загрижил за времето на електриците какво ме бърка да ти сметна, че е за 365 дни по 10 секунди на практика губят само един час от времето си за зареждане на година и въобще не им пука, че е могло да зареждат само веднъж седмично и да изгубят само 5 минути, за да изминат 26 000 км? Вярно ли си мислиш, че пестиш време, като зареждаш само за 5 минути да изминеш 1 000 км? От гледна точка на онези с електричките с гаражите не е точно така!
fallback
Последни