fallback

Ferrari представи два специални коли с над 1000 коня

SF90 XX Stradale и Spider може да се карат по обществени пътища, но излизат в ограничен тираж (ВИДЕО)

Всички предишни XX модели на Ferrari бяха предназначени само каране на писта, но това се промени с наскоро представените SF90 XX Stradale и SF90 XX Spider (кабриолет). Клиентите могат да се насладят на тези по-мощни модели и по обществени пътища. Въпреки това, Ferrari ще ги предложи в ограничен тираж – 799 с твърд покрив и 599 със свалящ се таван.

И двата модела продължават да използват 4.0-литров V8 с две турбини, комбиниран с три електромотора – два на предната ос и един между двигателя и трансмисията. Изходната мощност нараства до общо 1016 к.с. За сравнение, стандартното SF90 Stradale развива 986 к.с.

Сам по себе си двигателят V8 в SF90 XX Stradale произвежда 786 к.с. срещу 769 к.с. при предишния вариант. Моторът се отличава с нови бутала, специфична механична обработка на горивната камера и полирани всмукателни и изпускателни канали. Тръбата на всмукателния тракт е по-близо до преградата на кабината, за да внесе повече от звука на двигателя. Инженерите също така са елиминирали системата за вторичен въздух, за да свалят 3,5 кг от теглото.

Електрическите двигатели също получават подобрение на мощността, за да направят общо 229 к.с. срещу 217 к.с. на стария вариант. Капацитетът на батерията остава 7,9 кВт/ч, като е достатъчен за пробег от 25 км. Максималната скорост в електрически режим остава 135 км/ч.

Има нова функция за допълнително усилване от електрическите двигатели, когато SF90 XX е в режим на шофиране Qualifying. Системата добавя повече мощност при излизане от завой, като Ferrari твърдят, че функцията намалява времето за обиколка на пистата „Фиорано“ с 0,25 секунди.

Скоростната кутия все още е осемстепенна с двоен съединител. Ревизираният софтуер добавя шум при смяна на предавките, който е подобен на изпускателната бележка при вдигане на газта при високи обороти. И двата вариант ускоряват от 0 до 100 км/ч за 2,3 секунди, и развиват 330 км/ч.

SF90 XX Stradale има подобрено спиране от преработени предни апарати с по-добро охлаждане. Задните ротори са с размери 390 мм вместо досегашните с 360 мм. Нов контролер ABS EVO работи със сензора 6W-CDS, за да получи оценка на скоростта на автомобила и след това да изчисли правилното разпределение на спирачките.

Дизайнерите на Ferrari са променили SF90 XX Stradale, за да изглежда по-агресивен от стандартния модел. Хиперколата получава преден сплитер, който насочва въздуха под дъното,Производителят съобщава, че така се произвежда 45 кг повече притискателна сила при скорост 250 км/ч. Задната част получава същото внимание, като двата входа са на капака на двигателя точно зад покрива. Има и ревизии на отворите в калниците

Интериорните промени са по-малки. SF90 XX има табло с алкантара и много елементи от въглеродни влакна. Селекторът на скоростния лост е по-напред. Седалките изглеждат като дизайн от една част, но еластичната облицовка свързва горната и долната част, така че пътниците да могат да регулират облегалката. При Spider салонът е подобен, с изключение на това, че покривът се маха за 14 секунди.

Още снимки на специалните автомобили на Ferrari - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Трябва да имат нещо, да пратят на Мат от Каруау, че нещо не излежда много добре ...
  • #2
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Двама кифли и двама лимонади...
  • #1
    Кико ( преди 1 година )
    Гледайте поне в заглавието да нямате грешки...
fallback
Последни