fallback

Това ли са 5-те най-добри дизелови SUV с етикет „Eco”

Тези модели ще запазят достъпа си до центровете на големите градове и харчат малко гориво

Клиентът на дизелов автомобил е напълно наясно какво иска. Той знае, че началната цена ще бъде по-висока, но тя ще се компенсира с течение на времето. В момента дизелът е по-евтин от бензина, а освен това разходът на гориво при дизеловите модели е по-нисък. А това е много важно за хората, които навъртат сериозен пробег на автомобилите си.

Изданието Motor1 направи списък от дизелови SUV, които всъщност са хибриди, защото имат допълнителен електромотор. Това ги включва в категорията „Eco”, което означава, че те ще имат достъп до центровете на големите градове в Европа (много от тях вече са забранена територия за дизелови модели).

5 от най-добрите дизелови SUV с етикет „Eco” (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11: Компютърът на Тойота показва раздхода на енергия заедно със загубите по разреждане, зареждане и преобразуване, защото в края на краищата, клиента плаща и за тях, докато тоя на Тесла - само колко енергия е доставена от батерията. Тойота е по-напред технологично и е логично задвижването им да е по-ефективно. Не знам защо сравнявайки ябълки с портокали държиш да покажеш обратното, може би си развил комплекси по отношение на Тойота?
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11: Какъв точно е смисъла да сравняваш седан с кросоувър в статия за кросоувъри? И тоя елекрически седан с хилядата коня и незначителни продажби защо решиха да не го произвждат с десен волан?
  • #13
    до 10 ( преди 1 година )
    Долен недолен тъпакът си ти то се доказа с времето поне си дай адреса та да ти залеем вратата с гомнъ да те разпознават по лесно що толко тъпичък си се родил се сърди на майети
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    До 10.Тесла с батерия от 700 квтч,колко тона ще тежи?
  • #11
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Дори при магистрална скорост, онзи 2,5 т електромобил с хиляда коня, харчи еквивалента на 2,5 л на 100 дизел - 25 киловатчаса. Тесла от 2012 година със 700 коня харчи също толкова, а много по-малкия и по-лек електромобил на toyota с има няма 200 коня, харчи 30 киловатачаса дори когато се движи със значително по-ниска скорост -3 л на 100. И това са първите опити за електромобили след едновековно забвение срещу повече от вековен опит за ДВГ. Не е проблем да се удвои батерията, но няма смисъл.
  • #10
    Абе долен ( преди 1 година )
    Енергийния капацитет на 70 литра резервоар е 700 киловатчаса с които при 40 км в час един супер икономичен супер мини градски маломощен дизелов автомобил ще измине по-малко от 2000 км, а една Тесла с 1000 коня със същото количество енергия ще измине около 7000 км. Точка по въпроса!
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Да ама енергийният капаситет в 70л резервоар е 600квтч а в батерията на теслЪ е 100квтч тоест ел колите сега са безсмислени.Край на темата
  • #8
    До 5 и 6 ( преди 1 година )
    Е именно де! Доказвате несъвършенствата на ДВГ. На него всичко му пречи и света му е крив и все има някакви претенции и е недоволен от горива, датчици, системи за пречистване на отработените газове за да не работи както трябва и да не може да му се повиши ефективността. Пък и колкото е по-мощен толкова повече харчи, за разлика от електромобилите при които Teslа С мощност над 1000 коня и тегло 2,5 т, по един и същ маршрут и с 50% по-висока скорост харчи 20% по-малко от електрическа toyota 200кс
  • #7
    Абе долен ( преди 1 година )
    Да не мислиш че през 1990 съм чел в интернет какъв разход производителят дава на моя десетина годишен автомобил и ти цитирам сухи цифри? Интернет в България се появи доста по-късно през dial up модем, ако това въобще ти говори нещо. Разходът за който ти говоря съм го измервал лично и то от пълно до пълно, а не от компютър какъвто по онова време също нямаше. А това беше най-скапания автомобил по принцип който някога съм имал и единственото му хубаво нещо беше разхода. И вървенето де, но за тогава
  • #6
    До долния ( преди 1 година )
    Не мойто момче рсзхода е същия на двг щото се пряви на дино.В релани условия тоя разход е 4.8 колкото колите на фв не замърсяваха
fallback
Последни