fallback

Вижте как се справя VW Polo с 1.9 TDI на дино-стенд

Доработеният хечбек показва мощност от над 500 к.с. (ВИДЕО)

Настройката на двигателя може да даде чудесни резултати, особено когато се прилага при скромно превозно средство като обикновен градски автомобил. С някои умни модификации и малко смелост един скучен хечбек може да се превърне в перфектното превозно средство за състезателната писта. Доказателство за това е дизелов VW Polo, чиято мощност на двигателя е увеличена до над 500 к.с.

Видео, публикувана в YouTube, показва как скромният хечбек блестящо преминава тест на дино-стенд. Машината е оборудвана с двигател 1.9 TDI, но това явно не е пречка тя да получи мощност, която е по-висока от тази на редица спортни коли на пазара. В същото време цената на машината е 10 пъти по-ниска (в Германия последното Polo струва около 20 000 евро).

Разбира се, това далеч не е стоковата версия на автомобила, който е получил модернизирани инжектори и разпределителни валове, по-голям турбокомпресор, както и големи всмукателни и изпускателни тръби. Под капака се крие и друга изненада – система с азотен оксид.

Първото измерване на дино-стенда показва 366 к.с. и 587 Нм въртящ момент, като е използвано само турбото. Добавянето на азот в сместа вече означава 472 к.с. и 789 Нм, но и това не е всичко. Следват още няколко опита, като при един от тях малкото Poo показва 513 к.с. и 865 Нм, извлечени от малък дизелов двигател, макар и силно модифициран.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Петрееее,щях да чета статията,но тук не става въпрос за нормален автомобил,а за някакво тунинг недоразумение.Със същата стойностно доста по-интересна щеше да е статия за стара костенурка как се справя на дино стенд с двигател на Порше.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Само дето колата от снимката е Golf.
  • #3
    Реклама, а? ( преди 1 година )
    Редакцията да не си доработва, като траур на агенция, че ни занимава с тоя германски мъртвец?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    това не може да се кара в реални условия предницата ще плува
  • #1
    Мхм ( преди 1 година )
    Махни азота и турбото първото обогатявя горивната смес а второто качвя налягънето в цилиндъра и че го свалиш тоя немски каптор на 150 коня
fallback
Последни