fallback

12 коли на старо, чийто ремонт може да струва повече, отколкото покупката им

Consumer Reports препоръчва тези автомобили да бъдат избягвани

Американското издание Consumer Reports публикува списък от автомобили, които трябва да бъдат избягвани за покупка на вторични пазар, защото техният ремонт може да струва повече, отколкото цената, платена за тях. При всички тях проблемите се появяват след пробег от 30 000-40 000 км, като често ги превръщат в истинска „яма за пари“.

Списъкът е доста обширен, затова ние го съкратихме до 12 модела, които се радват на популярност в Европа. И те често се купуват от пазара на употребявани автомобили в САЩ, тъй като цената им е доста по-ниска от тази на аналозите им, предлагани на Стария континент. Подобен ход обаче крие доста рискове и може да се превърне в кошмар за новия собственик.

12 коли на старо, които трябва да бъдат избягвани (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 12 - Аз това обичам да им казвам - Пич - тая кола, най-евитния и вариант бил 180 000 лева. Сега ти искаш за 40 000 лева, да вземеш 8 гоишна,кяото като нов, с инфлацията, е били 250 000 лева. Според теб, защо е поевтиняла 6 пъти за 8 години? Оня ме гледа и сумти.
  • #15
    До 12 и 14 ( преди 10 месеца )
    Като собственик на ГЛ 2012г мога да потвърдя че не падат на 400 лв :) а са и чупливи поне на стара кола като моята. За 1.5 г смених 2 броя. С друго за щастие не съм имал проблем
  • #14
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 12,ами много шарани точно това си мисля,че като остарее супер лукс автомобил,поддръжката му е вече евтина.Чудя им се при толкова информация,как може да съществуват толкова неграмотници,че като вземат висок клас автомобил на старо ще им излезе евтино.А,частите им са винаги скъпи и лошото е,че и алтернативи няма,а и компромис не може да се прави.
  • #13
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Петреее ние живеем в България и Европа,статиите и мненията на краварника не ни интересуват.
  • #12
    анонимен ( преди 10 месеца )
    ГЛ е като Ес класата на джиповете на Мерцедес... не мога да повярвам , че има хора които си мислят че поддръжката му е евтина! Това като ново е струвало над 200 хил. лв и е било за хора с възможности! лошото е че тука масово си мислят че като станат по 40-50 хил лева и че частите и те от 2000 лв за амортисьор падат на 400 лв и от там идва че е скъпа поддръжката. същата работа е с Ес класите , 7миците на БМВ и 8ците на Ауди.
  • #11
    анонимен ( преди 10 месеца )
    В България купуваме немски коли, защото още живеем с приказките и лафовете на чичките от 90-те и те бяха прави, но за колите правени в Германия през 80-те.
  • #10
    До7 ( преди 10 месеца )
    Каде видя Honda на снимките.????
  • #9
    Симеон ( преди 10 месеца )
    Опел инсигния го забравиха 20 дизел
  • #8
    Iuiuiu ( преди 10 месеца )
    Ауди е най големия *** създаван някога
  • #7
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Поради каква причина е сложена снимка на Хонда Акорд, сигурно в редакцията нямат снимка на някой vw-ен
fallback
Последни