fallback

Volkswagen обяви бъдещето на Arteon

Моделът ще бъде спрян, за да отстъпи място на печеливши автомобили

Volkswagen обяви нов план за увеличаване на рентабилността си, като основна роля в него играе преструктуриране на гамата от модели и намаляване на различните версии. Вече е известна и първата „жертва“ - това Arteon, чието производство ще бъде спряно.

„Малосерийни модели, като VW Arteon, няма да получат наследници“, се казва в официалното съобщение до медиите, без да се посочват каквито и да е подробности – най-вече кога ще бъде спряно производството на модела, който в момента в Германия се предлага единствено като Shooting Brake.

Явно във Volkswagen са на мнение, че новият Passat, който ще е достъпен единствено като комби, е достатъчен за потребителите в Европа. Той е съвместна разработка със Skoda, като ще представлява версия на Superb, която обаче ще се предлага и като седан.

Засега не е ясно кои други модели на Volkswagen ще отпаднат от гамата. Компанията иска да се концентрира върху автомобили с „прилични“ производствени обеми, разкрива нейният ръководител – Томас Шефер, като допълва, че за постигането на по-високи печалби ще се наложи и намаляване на броя на предлаганите конфигурации на отделните модели.

Като пример за последното се посочва VW ID.7, който има 99% по-малко комбинации на оборудване от VW Golf VII. Намаляването на предлаганите варианти на оборудване ще оптимизира и работата на заводите, които ще могат да реагират по-добре на промените в търсенето.

Във Volkswagen искат да приложат новата си програма за печалба доста бързо и за целта ще създаде нов офис за управление на проекти за нейното постигане. В случая времето е от съществено значение, тъй като компанията се стреми към възвращаемост на продажбите от 6,5%, което според VW е необходимо, за да осигури бъдещи инвестиции. Очаква се новата стратегия да да подобри приходите с приблизително 10 милиарда евро.

Докога обаче ще се продава Arteon? Предполага се, че моделът ще изчезне от гамата в края на годината и вероятно ще бъде заменен от електрическо превозно средство. През есента Volkswagen ще пусне електрическия седан ID.7, който ще поеме щафетата от Arteon, но разработката на версия Shooting Brake ще отнеме време.

fallback
  • #10
    Brudleyp ( преди 10 месеца )
    До #9Да бяха закрили на родителя ти от какъвто и да е пол възпроизводителните органи преди да те излюпят.Артеонът е як модел, *** не можа да хване повечко продажби. Като чукне 20 години, ше си зема един.
  • #9
    Закривай ( преди 10 месеца )
    Дано скоро закрият ФолЦваген и другите му разделения
  • #8
    До 7 ( преди 10 месеца )
    Колата не е само едната визия.. В теста на Ауто Билд, Супърб е пред Артеон и като причина изтъкват, че разликата в цената не е оправдана, а те едва ли биха пропуснали да похвалят скъпия ВАГ сглобен в Германия пред по-евтиния сглобен в Чехия ако имаше за какво да се хванат..
  • #7
    добре ли сте ( преди 10 месеца )
    Можеш да сравняваш Артеона като визия с Ауди A7 - доста си приличат визуално. Но супърб шкода? А това за .... пежото!?? Хора, бъдете обективни или четете повече преди да коментирате, моля ви. Някакви тесли се споменават дори. Всеки си е в собствения филм и си върти едно и също по съвсем различни тематики.
  • #6
    До долния ( преди 10 месеца )
    Да бе вервам ти я виж смешните продажби на Пасат и Артеон къде изобщо набутваш супърб него можеш да го сложиш под някоя статия за Дачия.Там е мястото на скода
  • #5
    До 4 ( преди 10 месеца )
    Значи продължаваш с неадекватните си недоразумения. Ако Супърб е непродаваем то 508 е в пъти по-непродаваем или поне така сочи статистиката. Аман от такива като теб без значение към кого си изсипват лъжите и простотиите
  • #4
    До 2 ( преди 10 месеца )
    Как успя дя набуташ коли като Пежо 508 и Тесла до клозетниците суперб падат на който му спират производството щото е много продаварм сигурно същото е и с недоразумението артенон от статията
  • #3
    до 1 ( преди 10 месеца )
    Че Пежото изглежда страхотно спор няма. Но какво му е удачното с този 1.2 3 цилиндров миксер? Пък не е по-евтино.
  • #2
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Неадекватен балкански плювач. Можеш и сам да провериш какви са продажбите на 508 ако не беше зает да плюеш а те са в пъти зад Пасат, Супърб и Тесла 3 и малко зад Артеон
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Непродаваем немски леген.В Тоя клас едно Пежо 508 е много по удачен избор
fallback
Последни