fallback

Volkswagen готви рязко сваляне на разходите и премахване на модели

Групата започва най-голямото преструктуриране в историята си, за да остане конкурентна

Бордът на директорите около главния изпълнителен директор на Volkswagen Group - Оливър Блуме, подготвя широкообхватно преструктуриране на най-големия европейски производител на автомобили, което ще бъде „най-голямото преобразуване от десетилетия“. Първата стъпка е намаляване на разходите, но в същото време ръководството на VW иска да реорганизира структурата на групата, съобщи Handelsblatt, като се позовава на мениджър от най-високо ниво. Моделната гама и вариантите на оборудване също трябва да бъдат рационализирани.

 

 

„Трябва да действаме, в противен случай няма да бъдем конкурентни“, казва въпросният мениджър пред изданието. Екипът на Блуме ще представи ключовите данни на инвеститорите на 21 юни в деня на капиталовия пазар.

Основният фокус на плана за преструктуриране е върху развитието на марките Audi и VW. Така наречената група от марки „Volume“, която включва VW, Skoda и Seat се очаква да увеличи приходите си с около три милиарда евро годишно. За тази цел марките трябва да обединят усилията си още по-тясно, за да избегнат двойната развойна работа и да могат да използват по-добре производството в германските заводи.

Проблемите на Volkswagen и притесненията на групата за изоставане от конкуренцията отдавна не са тайна. Те не се появиха само с главния изпълнителен директор Оливър Блуме, но той сега иска да действа. Бордът казва: „Нямаме проблем със знанията, имаме проблем с внедряването.“ Патрик Майер - финансов директор на марката VW, обяснява: „Сравненията с конкурентите показват, че Volkswagen вече не е конкурентен в някои отношения.“

 

 

Блуме очевидно е поставил амбициозни цели на бордовете на отделните марки. Според Handelsblatt, шефът на марката VW - Томас Шефер, планира да използва заводите на всички останали марки в групата. В допълнение, моделите на Skoda, Cupra и VW ще се произвеждат на една линия в бъдеще.

Производството на напълно електрически ID.2 трябва да бъде моделът за това, електромобилите се произвежда само в Испания от Seat. В същото време се формира план за всички марки, като част от него е и значително намаляване на портфолиото от електрически автомобили на групата. Моделната гама на марката VW ще бъде намалена до десет електрически автомобила, Skoda ще бъде ограничена до 5 модела, а Cupra ще има три до четири модела в гамата си.

 

 

Тъй като електрическите автомобили са от много по-малко части в сравнение с автомобилите с ДВГ, Volkswagen Group вероятно ще има нужда от по-малко служители във всички марки в бъдеще. На фона на планираните мерки за икономии има опасения за съкращения на персонал, но Volkswagen иска да противодейства на това.

В зависимост от местоположението трябва да се провери дали смените трябва да бъдат намалени или напълно премахнати. Последствията от демографската промяна би трябвало да направят съкращенията на работни места до голяма степен излишни. В документите за заседанието на Надзорния съвет обаче не се говори за съкращения на персонал.

 

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Немците залязаха с дизела. Електромобилите им са 95% азиатски технологии.
  • #4
    Факт! ( преди 1 година )
    Фалита на тия бърутници е неминуем крепяха се само на Пиех
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Изключително смешна статия. Обясняват само как щели да ограничават избора на клиентите. Вижте колко по-добре се справя toyota в съседната статия. ОБЕЩАВАТ, , ама много сериозно и убедително обещават електромобили с 1500 км пробег, които се зареждат за по-малко от 10 минути и ще струват 40% по-малко от сегашните електромобили. И тате ми обеща да ми купи колело, ама друг път.
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Недей така! Антиелектриците вярват, че една марка трябва да има минимум 100 модела с по 300 цвята, защото никой не искал съседът му да има подобен на неговия автомобил и всички автомобили трябвало да бъдат различни, затова тесла никога нямало да може да продава 20 милиона автомобила защото никой нямало да иска да има един и същ автомобил като съседа и колегата му. Никой не си купувал автомобила по съдържанието, а се интересувал само от опаковката. Нямало значение 60 или 600 коня, ако е лъскав .
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    крайно време е да се фокусират моделите във ВАГ. По едно време избухнаха, особено в шкода - кароци, камици, калъч и карък загубих им края на псевдо сувовете.
fallback
Последни